Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, Ik heb vandaag de anti-virus van Sophos geinstalleerd. Alles leek prima te gaan.
Scan laten lopen, geen threats gevonden.
Nu wil ik via google chrome naar facebook, maar geeft aan deze pagina niet bereikbaar. Ook bij Youtube, bij deze site.
Geen enkele site meer bereikbaar.
Email werkt wel gewoon en zelfs Spotnet deed het.
Google chrome gereset, zelfde probleem
Sophos weer verwijdert en nu wel weer alles bereikbaar.
Moet ik iets instellen of zo bij Sophos? Volgens mij niet veel wat je kunt instellen zover ik gezien heb.
Help please!

Sonia1965
 
jij heb al meerdere antivirussen geprobeerd zag ik ...je zegt de AVG is te duur ...hoe bedoel je !
voor de AVG Internet Security 1pc/1jaar betaal je 21,49€
voor de AVG Internet Security 3pc's/1jaar betaal je 37,50€
*dat er staat AVG Internet Security 2016 heeft niets te betekenen deze word nadien bijgewerkt ...
**zie zelf maar eens ... AVG Internet Security & Antivirus 2016 voor de allergoedkoopste prijs online kopen. | Antivirusgoedkoop.nl

***een andere optie is om jaarlijks een licentie van Malwarebytes aan te kopen ...
ik draai hier op de virtuele Windows 10 enkel de Malwarebytes 3.0.6 in mei loopt mijn AVG I.S.2016 af en ben niet meer van plan om deze te verlengen ... ik hou het dan enkel bij Malwarebytes 3.0.6
 
ik wilde zojuist eens Sophos home instaleren op de virtuele Windows maar aangezien Malwarebytes 3.0.6 premium er aanwezig is kon deze installatie niet door gaan..wil dan ook Malwarebytes niet uitzetten of verwijderen .

Ashampoo_Snap_2017.02.03_18h57m13s_004_.png
*de bedoeling was om mogelijk web instellingen aan te passen ..helaas !
 
Je kan inloggen op de Sophos Home website om instellingen aan te passen. (cloud product)
Geen toegang voor webbrowser is ongewoon. Een instelling is dit niet. Mogelijk een fout tijdens/na de installatie. Enige wat ik kan aanraden is opnieuw installeren.
Heb deze net nog op een laptop geinstalleerd zonder issues. Maar kan natuurlijk altijd een bug zijn ofzo...
 
DDragon80: na de installatie kan ik dus verder niks met het programma, niks veranderen, niks toevoegen...helemaal niks. En ik kom op geen enkele website. Dus ook niet op de Sophos home website. Ik heb het programma inmiddels 4 keer opnieuw geinstalleerd. Eerst met Revo unintstaller pro verwijdert. Gereboot en toen opnieuw geinstalleerd. Dus het is een mysterie
 
Je kan inloggen op de Sophos Home website om instellingen aan te passen. (cloud product)
Geen toegang voor webbrowser is ongewoon. Een instelling is dit niet. Mogelijk een fout tijdens/na de installatie. Enige wat ik kan aanraden is opnieuw installeren.
Heb deze net nog op een laptop geinstalleerd zonder issues. Maar kan natuurlijk altijd een bug zijn ofzo...
na de installatie kan ik dus verder niks met het programma, niks veranderen, niks toevoegen...helemaal niks. En ik kom op geen enkele website. Dus ook niet op de Sophos home website. Ik heb het programma inmiddels 4 keer opnieuw geinstalleerd. Eerst met Revo unintstaller pro verwijdert. Gereboot en toen opnieuw geinstalleerd. Dus het is een mysterie
 
Na inloggen op de Sophos home kan je vrij veel instellen op de gewenste client. Voorwaarde is natuurlijk dat er wel minstens één client geinstalleerd is. Anders valt er niets in te stellen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan