Status
Niet open voor verdere reacties.
door omstandigheden lijkt me het best dat de berichten met linken worden verwijderd?
dit om problemen te voorkomen heb het voorbeeld al gegeven.
daarom dat dit bericht is gewijzigd BETREFT win7
 
Laatst bewerkt:
Graag dus een link naar een dergelijke downloadlocatie ?

Windows 7 N-versies

@Mik
Ik heb een laptop ook en daar staat het licentienummer ook op. Met de laptop heb ik géén installatiedvd meegekregen zoals meestal het geval is. Dus... als ik een crash heb daarop, mag ik toch wel de andere installatiedvd nemen met de licentie van de laptop.

Die word inderdaad niet meer meegeleverd, ook niet bij aankoop van een Desktop. Bij het eerste maal in gebruik nemen word geadviseert onmiddelijk een recovery schijfje te maken. Staat te lezen in de handleiding die je hebt bijgekregen bij aankoop van je laptop.

Wat zijn de nadelen om windows te downloaden via torrentsites?
Er word ook rommel mee gedownload. !!!
 
Windows 7 N-versies

@Mik


Die word inderdaad niet meer meegeleverd, ook niet bij aankoop van een Desktop. Bij het eerste maal in gebruik nemen word geadviseert onmiddelijk een recovery schijfje te maken. Staat te lezen in de handleiding die je hebt bijgekregen bij aankoop van je laptop.

Swake, behalve U en ik, wie leest dan die handleiding vooraf? Ja, ik heb die recovery gemaakt (3 schijfjes). Maar als je dat niet gezien hebt, dan ben je de pineut.
 
Dat is in principe met alles. Als je iets koopt en je gebruikt het anders dan in de handleiding staat, is een fabrikant ook niet aansprakelijk voor de eventuele schade.
Hiermee dekt een fabrikant zich af tegen de gebruiker of koper. Op zich ook wel logisch.

Dus met andere woorden, heb je geen schijfjes gemaakt zoals in de handleiding vermeld staat, is de fabrikant hiervoor niet aansprakelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bij mijn aankoop van mijn pc stond ook asus recovery op was dat rats vergeten te doen herstelschijven aanmaken maar dankzij de winkelier die toevallig op de juiste moment dezelfde verkocht toen ik het vroeg heeft hij algauw van de dane cd-roms aangemaakt bijmij zijn er dat 5
dus geen win7 cd-rom (heb ze wel) cd,s erin en oeps in orde.tja wie denkt daaraan tis gauw uit het oog verloren
 
Een persoon dat voor de éérste keer pc of laptop koopt weet dit niet. en dan mag hij nog de handleiding lezen.
 
men hoeft de handleiding niet te lezen ...
dit word ook weer gegeven bij de eerste keer dat men de pc opstart ...
maar men neemt de moeite niet om dit te lezen en wilt zo snel mogelijk gebruik maken van deze nieuwe aankoop ...
 
men hoeft de handleiding niet te lezen ...
dit word ook weer gegeven bij de eerste keer dat men de pc opstart ...
maar men neemt de moeite niet om dit te lezen en wilt zo snel mogelijk gebruik maken van deze nieuwe aankoop ...
Dat is zo, je moet eens vergelijken in hun plaats, de fabrikant zou eerst scherm moeten geven dat ze de dvd moeten branden voor windows opstart.
 
bij mij kwam dat erop toen ik mijn pc opstarte rechts onderaan maar ik stelde dat uit en toen was ik het toch vergeten het ergste was had het aangevinkt om het bericht niet meer weer te geven maar tis bij mij in orde lees vorig berichtje
 
bij mij kwam dat erop toen ik mijn pc opstarte rechts onderaan maar ik stelde dat uit en toen was ik het toch vergeten het ergste was had het aangevinkt om het bericht niet meer weer te geven maar tis bij mij in orde lees vorig berichtje

Ik zou ook niet weten wat een fabrikant nog meer kan doen.
Doe je dit niet is het je eigen schuld en mag je nooit met een boze vinger richting fabrikant wijzen.
 
En toch is het de fout van de fabrikant vind ik, als iemand die nog nooit met computer gewerkt heeft die melding krijg deze weet niet wat het betekend.
 
wat enkel de winkelier kan doen is de raad meegeven aan elke klant om direct na het opstarten van de pc gevolg te geven aan het maken van deze resque cd's
 
wat enkel de winkelier kan doen is de raad meegeven aan elke klant om direct na het opstarten van de pc gevolg te geven aan het maken van deze resque cd's
Ja maar doen ze het nee, want staat nog veel volk en die moeten ook bedient worden. kassakassa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan