Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
heb een pc kaart gehaald voor draadloos internet maar geraak niet op internet ermee hij vind wel draadloos internet maar kan er niet op.tis voor mijn tweede pc ik dacht dat ik 2 pc op het zelfde net kon gebruiken maart lukt niet
mvg marc
 
We zijn aan het afwijken van het oorspronkelijk onderwerp.
Misschien kan Ivan er straks een mededeling over maken, dit zijn toch zaken die iedereen bezig houd.

Beter weet ik niet kokki, ik heb me laten vertellen dat de kabel dan weer trager en trager word op het ogenblik dat er meer en meer mensen gelijktijdig online zijn, terwijl je met de telefoonlijn een constante snelheid hebt, ook in de namiddag en avond.
Ik ben in dit laatste geval en alles gaat steeds even snel of even traag, 't is hoe je het zelf vind.
Telenetters hoor ik wel eens klagen op periodes zoals deze week, veel mensen zijn thuis en surfen wat.
Ik zou graag eens wat bevindingen kennen van andere tutserkens hier, daarom ook mijn voorstel aan Ivan.
Hoe het zit met dat signaal uitzenden wist ik niet.

We hebben hier wat spraakverwarringen denk ik. Als het bij mij gaat over kabel of draadloos, dan spreek ik over de aansluitingen in huis, dus ofwel draadloos ofwel met een kabel en dan is kabel sneller en veiliger dan draadloos. Volgens mij was dit hier ook de vraag.
Als het gaat over kabel of adsl, dan heb je gelijk wat betreft het aantal mensen op de kabel.
 
mijn eerste jaar op internet was
één jaar draadloos adsl versatel gehad nooit nimeer (nar)
miserie tot en met dikwijls uitvallen van internet

voor mij geen draadloos meer
nu heb ik langs de kabel (telenet) nooit meer een probleem gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan