Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gisteren een poging gedaan om een tv tuner pci aan de praat te krijgen echter zie dat er geen digitale kanalen (DVB-T) kunnen ontvangen worden. Geinstalleerd met power cinema 6. Raar daar volgens de specificatie toch zou moeten werken met DVB-T. (kaart gesloopt uit aldi pc : medion CTX919 V2 met tuner FM1216ME/I H-3 met tuner SAA7134). Iemand dergelijke PC (medion MT6 ) die dit kan bevestigen ?
Intussen kaart uitgebouwd en probeer nu de drivers te verwijderen volgens : Drivers verwijderen en opnieuw installeren echter vind de specifieke registeringang niet in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.
Ook in apparatenbeheer de verborgen apparaten (hidden devices) zichtbaar maken brengt niets.

Anderzijds staat mijn register vol met verwijzingen naar SAA7134 zodat het onbegonnen werk is om manueel te kuisen. Regcleaner meldt ook niets ivm SAA7134 zodat van daar uit ook niets kan verwijderd worden.
Ben

Als je de raad van het herstelpunt hebt opgevolgd als beschreven bij microsoft keer je best terug naar dat herstelpunt om te beginnen.
 
Heb gisteren een poging gedaan om een tv tuner pci aan de praat te krijgen echter zie dat er geen digitale kanalen (DVB-T) kunnen ontvangen worden. Geinstalleerd met power cinema 6. Raar daar volgens de specificatie toch zou moeten werken met DVB-T. (kaart gesloopt uit aldi pc : medion CTX919 V2 met tuner FM1216ME/I H-3 met tuner SAA7134). Iemand dergelijke PC (medion MT6 ) die dit kan bevestigen ?
Intussen kaart uitgebouwd en probeer nu de drivers te verwijderen volgens : Drivers verwijderen en opnieuw installeren echter vind de specifieke registeringang niet in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.
Ook in apparatenbeheer de verborgen apparaten (hidden devices) zichtbaar maken brengt niets.

Anderzijds staat mijn register vol met verwijzingen naar SAA7134 zodat het onbegonnen werk is om manueel te kuisen. Regcleaner meldt ook niets ivm SAA7134 zodat van daar uit ook niets kan verwijderd worden.
Ben

Vermoedelijk totaal overbodige vraag : Heb je wel een DVB-T antenne? Je hebt een antenne nodig voor aardse signalen. Dit lukt dus niet met de kabel van distributie. Als je een camping antenne gebruikt, dan ook de voedig aanleggen.
 
Vermoedelijk totaal overbodige vraag : Heb je wel een DVB-T antenne? Je hebt een antenne nodig voor aardse signalen. Dit lukt dus niet met de kabel van distributie. Als je een camping antenne gebruikt, dan ook de voedig aanleggen.<!-- google_ad_section_end -->

Heb geen kabel dus ben ik verplicht om aards dvb-t of hemels dvb-s te kijken;)
 
Heb ondertussen een nieuwe Windows 7 opgezet als proef en ik heb de Videomate TV SAA7134 als driver. Mediacenter vroeg me of ik digitale of analoge zenders wilde instellen. Heb gekozen voor analoge daar ik de kabel van Telenet aangesloten heb.
Dus aangezien de vraag kwam of ik digitaal wil, moet de driver geschikt zijn voor DVB-T.<!-- google_ad_section_end -->

Mik,
kreeg ook die vraag bij installatie echter hij kon geen digitale zenders installeren, raar hé. Zou toch graag iemand horen die effectief naar dvb-t kijkt met die kaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan