Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een EReader Icarus, die van nieuwe firmware moet worden voorzien: het scherm reageert nergens meer op. Ik beschik over de nieuwe firmware op mijn W10 PC. Heb op advies van de leverancier de EReader geformatteerd door het te koppelen aan mijn PC en de format daarmee uit te voeren. Ik sta nu klaar om de nieuwe firmware vanaf mijn PC op de EReader te kopieren waarna die zichzelf weer zou moeten installeren. De PC herkent echter de EReader nier meer, dus kan ik firmware niet op de EReader kopiëren. Kunnen jullie me hierbij helpen? Krijg de indruk dat dit de leverancier niet gaat lukken en hoop (denk ;=) dat jullie dat wel kunnen. Hoop dat het gaat lukken.
 
Op de tablet heb je de keus van te lezen Zwart op witte achtergrond ofwel wit op zwarte achtergrond.
Dit geeft heel veel verschil naar batterij toe, maar ook op klaarte. Gaat ook makkelijker om eenmaal een boek gelezen van die te wissen.
Op mijn Ereader kon ik onder andere geen mappen wissen. Als ik een map wil verwijderen moest dit altijd via de pc. Een bestand wissen was geen probleem. (boeken zitten bij mij in mappen volgens schrijver)
Met de tablet is dat natuurlijk ook geen probleem.
En inderdaad, iedereen heeft zijn mening en goesting. Daarover valt niet te twisten.
Iedere middag nadat het werk in de keuken af is, zetten wij ons in de zetel. Bij mij komt dan telkens mij reader boven. Iedere dag een hoofstuk op de middag.
Wat ook een voordeel is, vele Ereaders kunnen geen strips aan. Met de tablet is daar software voor.
 
Ik heb zelfs op mijn beeldscherm van mijn PC een functie zitten om in Reader mode te schakelen.
Vooral 's avonds wil ik dit wel eens gebruiken bij normaal pc gebruik.

Hier op de afbeelding heb ik hem in stand 1 gezet , dan zie je meteen het scherm iets naar rood i.p.v. wit veranderen.

IMG_2085 [1280x768].jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan