Status
Niet open voor verdere reacties.

CTCS

Steunend lid
Vip Lid
heeft iemand van jullie ervaring met de belachelijk goedkope smartwatches die je kan terugvinden op veel oosterse webshops.
Zou dit iets zijn om even mee te spelen, of echt de moeite niet?
Iemand ervaring hiermee?

voorbeeld een dergelijk toestel: DZ09 Smartwatch - SmartWatch Specifications

alvast bedankt,

Mvg,
CTCS
 
Ik heb deze week de DZ09 ontvangen.
k'heb nog niet zoveel tijd gehad, maar voor mij persoonlijk vind'k het niks.

er kan gebeld worden, berichtjes gelezen worden op het toestel.
fototoestel zit erin, maar zoals te verwachten viel is dat niet veel.

verder kan je dit vooral gebruiken als remote control voor je gsm, om foto's te nemen.. op te nemen, apps te sturen.
Scherm doet me denken aan de eerste of 2de generatie kleurenscherm's op gsm's.

ik moet nog eens wat meer tijd vinden om ermee te spelen. Als er geïnteresseerden zijn wil'k wel meer bevindingen met wat afbeeldingetjes enz posten.
Maar ik vermoed dat het voor begin volgend jaar zal zijn dan.
 
Ben blij dat je het ontvangen hebt. Wel jammer dat je het maar niets vindt. Ik heb gisteren nog een review filmpje gezien en die vond het gezien de prijs zijn geld meer dan waard. Als ik het terug vind post ik vanavond dit filmpje ervan. Ik weet het niet of ik wel ooit eens eentje ga kopen. De ene moment zeg ik. Ik wil absoluut eentje en de andere moment denk ik, wat moet ik hiermee eigenlijk? Draag nooit een polshorloge, waarom zou ik dan een Smart watch gaan dragen? Dus eeuwige twijfel hier.
 
Het is een gadget die doet wat het beloofd, dus het werkt wel. En de prijs is ook belachelijk laag. Dus in dat opzicht is het prijs/kwaliteit niet slecht.
Maar ik vrees dat'k ook de persoon ben die nooit een polshorloge draag, en dat zal niet veranderen met een smartwatch. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan