Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, als ik Excel of Word opstart werkt het prima, maar na exact vijf minuten zie ik linksboven in het scherm staan: Excel reageert niet meer.
Als ik het scherm sluit met het rode kruisje rechtsboven in, krijg ik een keuzemenu. Als ik klik op afsluiten en weer opstarten, dan kan ik weer vijf minuten verder. Ik heb al een herstel punt terug willen gaan maar dat lukte niet. Ook niet nóg een datum terug niet. Microsoft Office geprobeerd te verwijderen, maar na 30 minuten maar gestopt want hij ging niet verder. Ook het annuleren van deze actie duurde 30 minuten.
In het scherm programma's en onderdelen verwijderen stond ook dat acrobat reader geupdate was. Die heb ik wel kunnen verwijderen maar dit had niet het beoogde resultaat dat Excel weer normaal werkte!
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik Windows 7 en Microsoft Office 2010
 
Lijkt eerder een defecte schijf. Na exact 4 minuten zou het wel eens kunnen dat de autosave aanslaat. Schrijfbewerking op je disk dus. Verwijderen blijft hangen... Waarschijnlijk gaat je computer algemeen trager?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan