Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
fitbit installeert op mijn tablet (denver)

maar zit nog wat in de knoei met de tijd

heb de netwerk provider tijd zone op aan staan

maar verbinden lukt

heb het ook al op mijn pc geprobeerd

ik zou graag de juiste tijd willen hebben op de horloge

is dat omdat ik denk dat ik geen Bluetooth heb
 
Krijgt je fitbit verbinding via bluetooth met je tablet? Indien niet moet je daar eerst voor zorgen dat je uurwerk verbinding kan maken met je tablet.
 
Je schrijft dat je fitbit op je tablet hebt geinstalleerd? een fitbit is bij mijn weten een smartwatch, of heb ik het verkeerd voor?
 
een hardslagmeter gekocht Fitbit Charge HR Pink - S - Hartslagmetercenter.nl

wil de tijd juist krijgen op de horloge
dat ik weet hoe laat het is (lachen)

daar mee heb ik de fitbit op mijn tablet gezet

ik zet het bvb op Brussel tijd

maar ik kan niet synchroniseren met de horloge

wat ik verkeert doe weet ik niet

is misschien omdat ik geen bluetooth heb
dat het niet werkt

heb er wel een dongel bij gekregen maar dat is misschien maar voor wifi
 
kan misschien morgen eens zien of het gaat op mijne windows 8 maar of daar bleutooth op staat (denk het ook niet )
 
ff kort opgezocht en er zijn dus HEEEEEEL veel problemen met die fitbit dingen als ik dit zo lees. Van geen contact maken tot niet compatibel met smartphone of tablet. Dus vrees ik voor u dat jou speeltje een duur grapje is waarmee je weinig zal zijn. Waarom ze niet compatibel zijn heb ik helaas niet gevonden, maar een huawei P9 Lite is niet compatibel en dat is een vrij complete smartphone die nog niet heel lang op de markt is. Als die al niet compatibel is, dan zal je over een heel duur toestel moeten beschikken voor die wel compatibel is vrees ik. Sorry dat ik ff wat roet in jou eten kom gooien hoor.
 
heb nu hier een archos tablet met bleutooth maar er gebeurd niks hij staat ingeschakeld
 
dit moet ik doen

  1. From the Fitbit app dashboard, tap the Account icon (
    000L0i&feoid=00N40000002XSgr&refid=0EM33000000Dc60.png
    ).
  2. Tap your tracker tile.
  3. Tap the arrows next to Sync Now.


2 dat is op die tracker tikken er gebeurd niks
ga maandag naar coolbleu dat zij het dan maar uitvissen -m-
 
Heb al 2 jaar een fitbit surge en alles werkt perfect op tablet (android), smartfone (android) en computer.
Tablet en smartfone hebben bluetooth (welke tablet en smartfone heeft dit niet, in elk ander geval is het toestel te oud), pc heeft geen bleutooth maar maakt verbinding met surge via bijgeleverde logger.
Fitbit app of programma heb je nodig om instellingen te doen en alle info door smartwatch (of hoe je het ook noemt) gegenereerd op te slaan.
Het is inderdaad zo dat dergelijke toestellen steeds een beperkte kennis van werken met computer - tablet - smartfone vereisen. Het is nu eenmaal iets meer dan gewoon sms en bellen.
 
Heb al 2 jaar een fitbit surge en alles werkt perfect op tablet (android), smartfone (android) en computer.
Tablet en smartfone hebben bluetooth (welke tablet en smartfone heeft dit niet, in elk ander geval is het toestel te oud), pc heeft geen bleutooth maar maakt verbinding met surge via bijgeleverde logger.
Fitbit app of programma heb je nodig om instellingen te doen en alle info door smartwatch (of hoe je het ook noemt) gegenereerd op te slaan.
Het is inderdaad zo dat dergelijke toestellen steeds een beperkte kennis van werken met computer - tablet - smartfone vereisen. Het is nu eenmaal iets meer dan gewoon sms en bellen.
Ik heb een peble smartwatch gehad en dat was meer dan wat zo een fitbit is, dat was een fluitje van een cent eerlijk gezegd. Maar over die fitbit toestanden lees ik echt wel bizarre dingen hoor. Heel veel mensen die problemen hebben hoor. er zijn er natuurlijk die geen problemen hebben, maar volgens ik gevonden heb, heb je ook verschillende soorten fitbit toestellen. Misschien heb jij een ander type fitbit als wat de topicstarter heeft. Indien jij zo een toestel hebt, kan jij best de TS verder helpen, ik ben niet zo een stapper dat ik mij zo een fitbit toestel ga aanschaffen.
 
heb het op mijn windows 8.1 installeert
en het werkt perfect nu
sync met mijn pc (y)
Gelukkig werkt het nu wel perfect. Ik had al gedacht dat het een dure miskoop was geweest met wat voor kritiek ik gelezen had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan