foto' op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik heb veel foto's op mijn Motorola 5 G s, ik heb van van vele foto's al een album gemaakt,en de foto's van het item foto's naar de mappen verplaatst, toch blijven die foto's in de map foto's staan en die staan ook tevens in de aangemaakte map.
Als ik een foto verwijder uit de map foto's, dan is die ook weg uit mijn album,is dit normaal?

Regelmatig krijg ik de melding om een back up te doen en dan worden die naar mijn map foto's en mappen op mijn gmail account verplaatst.

Mijn vraag is ook als ik altijd die back-up doe zijn die foto's en albums op de telefoon bestanden die dan plaats innemen op mijn geheugenkaart of intern geheugen van de smartphone of als ik naar die foto's kijk zie ik die dan eigenlijk in mijn account van gmail?

Geraak je er wat aan uit aan de vraag,

thank,

Ed
 
Dat komt omdat jij Google foto's niet als u hoofd app hebt staan om u foto's te bewaren. Dat kan je gemakkelijkst doen door eerst al u foto's op te slaan in u google foto's zodat je niets kwijt bent, daarna ga je naar app's, daar verwijder je indien je kan en anders schakel je de andere album uit. Dan is er slechts 1 album meer over en staat deze zeker als hoofd app om u foto's in op te slaan. Vergewis er u wel van dat ook google foto's eerst de foto's opslaat op u toestel en eens je op wifi bent slaat hij die op in de cloud. Dan kan jij die genomen foto's verwijderen van je toestel.
 
alle foto's die ik neem komen direct in de map foto's, als het what's app foto's zijn dan gaat die direct naar de map albums, what's app, hoe maak ik dat alle foto's in de foto's terechtkomen?
hoe stel ik mijn foto's in als hoofd app, je zegt je gaat naar app's
hoe schakel ik een album uit

ander antwoord, je weet wel
 
Een album een google foto's kan je niet uitschakelen. Ik dacht dat jij met een andere viewer ook bezig was die ook nog eens op je toestel de foto's opsloeg ook, maar dat is dus niet zo. Google foto's maakt zelf onderdelen en jij kan daar zelf niets aan veranderen. Dus alle Whatsapp foto's komen in het album Whatsapp, wat eigenlijk wel handig is als je later nog eens iets wil terug zoeken.
 
nog iets cve, mijn zoon heeft ook dezelfde gsm en als die spreekt tegen de gsm OK GOOGLE dan opent de dienst GOOGLE zich, ik had dit vroeger ook maar dit werkt niet meer bij mij, weet jij hoe dit terug te vinden
alvast bedankt.

greets

ed
 
mdc1756;n236460 zei:
kan min voice match niet aanzetten, blijft in het grijs staan

Kan er momenteel niet op antwoorden hoe dit komt. Zoek het voor u ff uit. Geef u wel geen garantie, want dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit heeft al altijd gewerkt. Het enige wat ik nu momenteel kan denken is dat jij de app hebt uitgeschakeld en dat jij die dient in apps terug in te schakelen. Is mij ook wel al overkomen dat ik in apps te ijverig heb uitgeschakeld, het voordeel daarvan is dat je het terug kan inschakelen, moet dan normaal ook wel nog een update doen, maar als het maar dat is is het dat nog zo erg nog niet he.
 
nee juist maar ik vind het raar dat die in het grijs staat en dat ik die niet kan verschuiven misschien werkt die dan toch niet op de Motorala 5Gs
take your time
 
mdc1756;n236470 zei:
nee juist maar ik vind het raar dat die in het grijs staat en dat ik die niet kan verschuiven misschien werkt die dan toch niet op de Motorala 5Gs
take your time

Je zegt dat je zoon hetzelfde toestel als u geeft en dat het bij hem wel gaat, dus als het bij hem gaat , moet het bij u ook gaan he MDC?
Alleen ben ik er nog niet uit hoe het komt dat het bij u niet werkt en bij u zoon wel. Ik heb het moeilijk omdat mijn hand heel veel pijn doet wegens een klein arbeidsongevalletje gisteren. Straks nog naar het werk voor papieren, daarna naar de kliniek voor scans en dan deze namiddag naar de dokter voor het verdikt. Dus is het allemaal heel erg traag vandaag.
 
ik diende hier maar gewoon op de microfoon te klikken en "ok google" in te spreken … heb jij "mdc1756" deze optie al eens geprobeerd ..
**als ik hier via de instellingen naar google ga en ik scrol naar boven dan zie ik als laatste optie "zoeken ,assistent en spraak " vermeld staan …
klik ik deze aan dan zie ik hier de google assistent waar ik ook de spraakinstellingen kan beheren ..
***dit is natuurlijk gene Motorola g5 maar een alcatel 1x ( kan zijn dat echter het verschil toch niet zo verschillend is )
 
Inderdaad Qtex, dat kan in principe niet zoveel verschillen met elkaar, maar hij heeft iets grijs en ik weet niet hoe het zo gekomen is.
 
de knop om deze optie in te stellen is dus niet aanklikbaar ...wel dan zit er maar 1 ding op ….dat is een reset van het systeem .
*dat deze optie in het grijs staat heeft betrekking dat men er de machtiging van verwijderd heeft en deze machtiging kan men niet herstellen tenzij men dus een reset doe van het gehele systeem !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan