foutmeldingen herstelpunt ox8000203

Status
Niet open voor verdere reacties.
foutmelding: 0x80070005 nadat ik update van AVG had geinstalleerd.
nadat ik AVG had uitgeschakeld en opnieuw herstelpunt wou maken
kreeg foutmelding 0x81000203.
Dus nu kan ik helemaal geen herstelpunten maken of bekijken.

wie kan mij helpen ?
 
gezien je bericht nr16 beschik je dus enkel over de recovery disk....
gezien de vermelding dat deze maar 3 bestandjes heeft ..
- boot
- sources
- bootmgr

beschik je dan over een merk pc ( laptop) indien zo heeft deze de recovery partitie mee, daar bevind zich dan tevens alles om de laptop terug naar de fabrieks instellingen terug te zetten , dus ook de windows.. het zouw dus kunnen zijn dat indien je een sfc /scannow opstart deze de nodige files die beschadigdt zijn daar vandaan haalt ?
al ben ik daar niet echt zeker van !!

voer toch maar eens de sfc /scannow uit om na te gaan of jouw windows missende of corupte files heeft
 
sfc /scannow werkt niet bij, ik heb een hersteldisk met die 3 bestandjes erop. Ik heb ook een org.recovery disk win.7 home premium maar
een recovery draaien is het laatste wat ik wil doen, alleen als alle opties gebruikt zijn.
 
beschik je dan over een merk pc ( laptop) indien zo heeft deze de recovery partitie mee, daar bevind zich dan tevens alles om de laptop terug naar de fabrieks instellingen terug te zetten , dus ook de windows.. het zouw dus kunnen zijn dat indien je een sfc /scannow opstart deze de nodige files die beschadigdt zijn daar vandaan haalt ?
al ben ik daar niet echt zeker van !!

Ik denk ook niet dat sfc /scannow iets zal uithelpen, maar het kan altijd geprobeert worden. Ik hoop dat de computer niet met virut besmet is. Hier kun je een vorm van virut lezen.
Ik stel voor om het stappenplan eens uit te voeren.
 
om de sfc /scannow op te starten dien je het opdrachtprompt venster te openen ..

typ cmd in je zoekvenster
rechts klik op cmd en uitvoeren als admin
typ nu sfc /scannow en klik op enter
best dat je alles sluit terwijl de sfc aan het scannen is
 
ik heb vorig jaar hetzelfde probleem gehad.
ik heb toen bestand m.s.s.c.p. geopend en daarin heb ik een bestandje moeten veranderen vann handmatig naar automatisch.
Maar mij is niet meer bekend hoe ik het bestand moet openen (msscp) en welke bestandje daarin moest veranderen.
Misschien kunnen jullie mij op weg helpen ? (betreft win 7 home premium)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan