Audio Geluid draadloze hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon.
Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken met geluidsinstellingen.
Zo zien ze er nu uit:

Knipsel.PNG
 
De adapter wordt dus herkend (CSR8510 A10) is namelijk het ID van de adapter blijkt.
Op je PC is het dus in orde.

Maar dat is een Trust adapter ? Is je hoofdtelefoon van hetzelfde merk ? samen geleverd ?
 
nee niet hetzelfde merk, maar kan dat niks te maken hebben met de geluidsinstellingen?
Voor de overgang naar 64 bits ging alles perfect.
Ik heb mijn luidsprekers als standaard apparaat ingesteld en mijn hoofdtelefoon als standaardcommunicatie apparaat, bij afspelen.
 
Die dongle is een oud model (nieuw gekocht ?) ... blijkbaar is hij niet meer ondersteund, was hij al niet meer in 2018 !

Heb je al eens de driver geupdated ?
Maar het kan zelfs zijn dat er gewoon géén driver voor 64bit bestaat voor die dongle ...

In het artikel hierboven vind je véél uitleg - je zal misschien wel even Google Translate nodig hebben.

deze passage :

Fix 1: Download and update the CSR8510 A10 driver manually​

Go to the Device Manager as that’s where you can view and manage software and hardware devices on your PC. Update your CSR8510 A10 driver from the Device Manager by following these steps:

  1. Simultaneously Press the Windows Logo Key and R button on your keyboard to bring up the Run box.
  2. Inside the box, type devmgmt.msc and then click OK.
  3. Double-click on Bluetooth to expand the section.
  4. Under the expanded category, right-click the CSR8510 A10 driver (otherwise named as Unknown Device ), and click Update Driver.
  5. When the How do you want to search for drivers? prompt appears, choose to search automatically for updated driver software.
  6. Carry through by following the instructions that come up next.
 
Dit krijg ik als resultaat en heb bij alles wat er bij bluetooth staat " stuurprogramma bijwerken" gedaan.
Bij allen zegt hij dat het beste stuurprogramma reeds geinstalleerd is.

Knipsel.PNG
 
Dit krijg ik als resultaat en heb bij alles wat er bij bluetooth staat " stuurprogramma bijwerken" gedaan.
Bij allen zegt hij dat het beste stuurprogramma reeds geinstalleerd is.
Voor je Bluetooth misschien wel, maar je dongle zie ik er daar niet tussenstaan, tenzij het achter één van de benamingen zit..
 
Dan vrees ik dat die dongle niet meer gesupport is om te werken op een 64-bit OS.

Geen andere dongle liggen ? of eens proberen met dongle van ander merk van een vriend of zo ?

Ik heb hier een paar hoofdtelefoons liggen, maar die zijn altijd gekocht met dongle meegeleverd, meestal kan je die zelfs opbergen binnenin de hoofdtelefoon. Nooit problemen mee - maar geen Trust, eerder Logitech en ja, dat zie je aan de prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan