geluid en muis valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
na ruim 1 uur luisteren valt de muis en geluid uit , ik moet hem opnieuw uitzetten met de aan/uit knop

dan weer starten ,

weet iemand hoe ik dat anders kan oplossen
 
Beste, met zo een vage omschrijving is het helaas moeilijk om u verder te helpen. Wat voor systeem heb je? Desktop, laptop, tablet? Merk, type enz.... besturingssyteem kan ook wel van belang zijn.
 
Zijn er nog zaken die je computer anders doet na een uur? Ik denk namelijk dat hij te warm krijgt. FF schoonmaken zou denk ik heel veel kunnen oplossen. Er kruipt ook stof in een laptop en stapelt zich ook op. Na verloop van tijd is er niet genoeg koeling meer dat je computer soms rare dingen begint te doen of na verloop van tijd zichzelf zelfs gaat uitschakelen om zichzelf te beschermen tegen beschadiging. Dit is geen makkelijk klusje bij een laptop, doe het dus heel voorzichtig en kijk eerst goed voor je dingen eruit schroeft. Want alles zit dicht opeen bij een laptop.
 
Een geluidskaart gebruikt een 5 volts spanning vanuit de voeding.
Een muis en keyboard ook. Via USB of ps2.

Daarom denk ik aan de voeding die defect is en deze niet voldoende spanning op de 5 volt lijn kan leveren.
Misschien een kapotte elco in de voeding. Schroef hem eens open en kijk of er een bolle elco in zit.
 
Ja de voeding kan inderdaad je computer zulke rare dingen doen krijgen. Daar had ik ook nog niet aan gedacht, terwijl wij hier ook al zulke toestanden hebben meegemaakt.
 
hier zie je een foto …
de linkse elco is de gezonde ...de rechtse staat dus bol ...zie je het verschil nu !

8-Ashampoo_Snap_zaterdag_5_mei_2018_10h13m30s_001_.png
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan