geluid op Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik een filmpje open op Facebook moet ik altijd die volumeschuiver naar boven doen om geluid te krijgen .
kan dat niet ergens automatisch geregeld worden in instellingen , vind het toch niet in alle geval
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    83 KB · Weergaven: 136
Ben nu zelf helemaal geen Facebook expert, verre van zelfs. Maar dit lijkt me toch standaard "best practice" te zijn. Ik merk dat filmpjes automatisch beginnen afspelen wanneer je deze voorbijscrolled. Stel dat die allemaal hun geluid gaan pushen naar je speakers, (simultaan)... gaat nogal een kakafonie worden dan.
 
Het is een ramp dat facebook gedoe. bij mij op de gsm staat het geluid op en kom ik al scrollen een filmpje tegen wip ik een halve meter hoog, want van als dat filmpje op mijn scherm verschijnt begint het te spelen en stopt het met spelen van als het niet meer op mijn scherm is. Heel vervelend. Je kan in instellingen uitvinken dat de filmpjes met geluid afspelen, dus zonder geluid afspelen, maar dat werkt maar half, de ene keer komt het filmpje voorbij zonder geluid en de andere keer met geluid. Op de pc heb ik het geluid standaard uit staan. Dus weet ik ook niet of facebook met geluid of zonder geluid af speelt op mijn pc. Ik zet het geluid aan als ik van plan ben om naar you tube te kijken. Dus ik kan ook helaas niet antwoorden op u vraag. Maar op de gsm komt er standaard wel geluid uit en dat staat standaard zo hard als dat u media geluid staat. Maar op de pc heb ik er geen flauw idee van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan