Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aad.dekker

Gast
Ik heb een probleem met instellen geluid tv.Als ik tv kijkt dan staat het geluid voor mij hard genoeg.Maar mijn vrouw hoort dan minder.Is hier een oplossing voor dat bijv mijn vrouw een koptelefoon opzet en dat ik ook geluid hebt voor mijzelf.Mijn vrow heeft wel een koptelefoon als ze die inzet op de tv kan zij allleen luisteren en hoor ik niets.Dus dat is geen oplossing.vr gr aad dekker
 
Als ik goed zoek, heb ik denk ik nog wel ergens een oude stereoversterker staan, mag gratis weg.

Je zou ook eens kunnen kijken bij een grofvuil verzamelpunt. In Rotterdam is dat geloof ik de Roteb. Hier wordt grofvuil gescheiden ingezameld.
Als je op het juiste moment daar bent kan het gebeuren dat je daar zo'n versterker gratis uit de container mag meenemen.
 
Als ik goed zoek, heb ik denk ik nog wel ergens een oude stereoversterker staan, mag gratis weg.

Je zou ook eens kunnen kijken bij een grofvuil verzamelpunt. In Rotterdam is dat geloof ik de Roteb. Hier wordt grofvuil gescheiden ingezameld.
Als je op het juiste moment daar bent kan het gebeuren dat je daar zo'n versterker gratis uit de container mag meenemen.

Die heeft hij zelfs niet nodig want hij heeft een draadloze koptelefoon ter beschikking. Enkel die scart-out fiche en verbinding naar koptelefoonbasis.
 
ah! het zijn onze centen niet. mediamarkt en saturn bestaan toch ook in holland?
vorige week hadden we hier: " de dag van de klant " , bij de kleinhandelaars.
kost meer, service ok, problemen bel maar! dit is het punt waarop de ' grooten ' afkappen, veel verkopen geen uitleg laat staan service!

dit is ook te zien in onze telecom sector: bgc, telenet, dommel ...... DIY

doe het zelf!
service kost geld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan