Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je ook geen geluid via hoofdtelefoon of via usb-boxjes?
Ik vrees ook voor een kapotte geluidskaart of software matig.
Probeer eens een format... (maar daar was je zelf ook al achter... :smilie_pinoc:)
 
Ik heb us vista eens opnieuwe geinstalleerd en eluid werk ook niet.
Ik denk dat het moederbord is, morgen mailen naar de pc boer.
 
als dat ook niet helpt zal je Mobo mogen vervangen vrees ik.......... onder garantie
 
ik was vandaag ook op zoek tot ik hier uitkwam, deze midag zoals altijt zet ik de pc in slaapstand en na het eten terug op en al de klank was verdwenen, zelfs met een oortje lukt het niet . Alle instellingen zeggen dat het ok is maar ik zit wel zonder klank he
 
Ik denk dat na alles wat je al geprobeerd hebt , de draden van de boxen na moet kijken of andere boxen proberen. verder als alles werkt als je dat zo ziet op je pc dan zou ik toch denken aan rand extrene dingen stekertje van de boxen draad? ik doe ook maar een gooi,
na die nieuwe CQ andere geluidskaart te hebben geprobeerd en het nog hetzelfde blijft?
 
Alles al getest kan zijn dat ik vandaag met moederbord naar winkel ga.
 
zal er maar de pcdokter bijhalen om moederbord te bekijken, zelf heb ik daar geen kaas van gegeten
 
Nu mijn pc binnen is voor te kijken of het wel het moederbord is heb ik het probleem van geluid gevonden.
Alles aangesloten aan mijn scherm enzo...
Vista er opgezet en wat bleed dat ik ook geen geluid heb, dus pc even aangesloten aan zoon seppe zijn scherm enzo en daar had ik wel geluid.

Weer alles aan mijn randapartatuur aangesloten en usb toetsenbord gewisseld ook geen geluid.

Dus zit probleem in miijn scherm, alles eens goed losgekopeld en weer aangesloten en nog geen geluid.
Dus zit de oorzaam in
 
je kan er soms lang achter zoeken dus moederbord is niet kapot. externe boxen dan maar hè Ivan ;)
 
Geluidskaart en boxen heb ik al eens vervangen maar blijft zelfde.


Ben je zeker dat het alleen maar het scherm was?
Want je had al getest met andere boxen.
Of is het zo ingesteld dat het geluid automatis naar het scherm gaat van zodra je dat aansluit, en om het geluid naar de boxen te sturen dat je het bios moet aanpassen, of in windows?
 
Ja ik had ook getest met andere boxsen en ging ook niet.
Ik ben in de instellingen van scherm weesten zien, en wat dingen aangepast. En nu werk geluid weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan