Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al zeer lang de Google Toolbar, maar ik krijg geen zoeksuggestie meer als ik iets intyp.
De zoeksuggestie staat nochtans aangevinkt.
ik heb al terug een installatie van Google Toolbar gedaan, maar het helpt niet.
Blijkbaar ben ik niet de enige persoon die dit probleem heeft, want mijn broer heeft dit ook.

Wat kan ik hieraan doen?

Dank
 
IK heb die link gevolgd en KB3194798 gedownload, maar bij de installatie krijg ik de melding dat deze download niet geldt voor mijn systeem.
ik heb nochtans de 64bit versie gedownload omdat ik een 64bit systeem heb.
Mar ik heb wel een Windows 10 Enterprise versie en die KB3194798 daarvoor kan ik niet vinden.
Of doe ik andere zaken fout?
 
Misschien niet onmiddellijk relevant voor dit probleem, maar toch een verwijzing naar de situatie.
Betreffende de licentie van Windows 10 Enterprise edition

Windows 10 Enterprise edition is available exclusively through Volume Licensing and the Cloud Solution Provider program.

Normaal zijn bovenstaande licentiemethoden niet onmiddellijk beschikbaar voor de modale eindgebruiker.
Niet dat dit rechtstreeks iets te maken heeft met dit probleem (of is de kans zeer klein). Maar tenzij dit een computer is beheerd door een bedrijf, denk ik niet dat je licentie legitiem is.

Betreffende de KB, deze is geen oplossing maar wordt in het betreffende forum aangeduid als oorzaak;
Yes the Win7 KB3194798 update is the problem. Same issue with Win 10 just a different KB update caused it.
 
Vooreerst is het wel degelijk een legitieme Windows versie, want anders zou ik deze zeker niet kunnen registreren hebben.
Op andere computer van mij, mijn zoon en mijn broer (telkens met legitieme Windows 10 Pro versie) heb ik dezelfde problemen.
Deze Windows 10 versies zijn op die PC of laptop gezet als die waren aangekocht.

Google staat wel niet ingesteld als standaard zoekmachine.
Ik gebruik Internet Explorer.
Mijn zoon gebruikt Google Chrome.
 
als deze Windows 10 Enterprise er al op stond toen je deze heb aangekocht dan heeft de verkoper een fout begaan aangezien de Enterprise versies uitsluitend bedoeld zijn voor grote bedrijven ... omdat dus de Windows 10 Enterprise enkel in een volumelicentie aangeboden word .

*er word hier wel degelijk een geldige licentie gebruikt maar deze is in feite niet voor de gewone gebruiker ... bedrijven installeren meerdere pc's met dezelfde volumelicentie .
 
je gebruik de IE11 zeg je maar ook in de edge dient hier dus google als de standaard zoekmachine ingesteld te zijn .... de bedoeling is immers om ook de IE11 in de toekomst weg te laten en enkel verder te gaan met de edge of een andere van je keuze .
 
In Edge staat Google ook als startpagina ingesteld, of heb ik het verkeerd geformuleerd.
Die Edge vind ik eigenlijk maar niks.
Misschien omdat ik al zovele jaren gewend ben aan Internet Explorer.
 
open in edge het menu en klik op instellingen
klik verder op geavanceerde instellingen ..
scrol naar onder tot je bij zoekmachine komt ...wellicht dat daar dus bing vermeld staat ... deze dien je dan te veranderen in google .

Ashampoo_Snap_2016.10.22_21h29m34s_001_.png
 
raar dat jij dit niet kan wijzigen aangezien ik dit wel kon ... gebruik je de Windows 10 pro of eerder de Windows 10 home indien dit dus de home is dan kan dit de reden zijn ...
klik ik op zoekmachine wijzigen krijg ik hier dus een lijst te zien ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan