Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
ook is het geraadzaam om eerst een andere browser te downloaden zodaning dat hij ie kan terug herinstalleren.
terherinnering bericht 39 is er geen sprake om die map van internet exployer te verwijderen. staat niet bij dat hij die moet verwijderen.normaal als je eender welk verwijderd word die map ook verwijderd of als ze blijft bestaan word er aangegeven (lege map):vraagteken::vraagteken::vraagteken:

Je voorstel om de folder van Internet Explorer te verwijderen onder je Pogram Files folder is uit den boze. IE is een vast onderdeel van Windows en kan/mag men nooit verwijderen, laat staan die folder verwijderen. Men kan hooguit een bepaalde versie van IE verwijderen, maar dan gaat die altijd terug naar een vorige versie.

ook al aan gedacht @pluis als hij deze niet verwijderd krijgt kan hij unlocker gebruiken.
hij zou eens moeten kijken naar zijn c schijf programma files om te zien of die map van internet ie weg is zoniet kan hij deze eens openen om te zien of er nog iets in staat?
 
Je voorstel om de folder van Internet Explorer te verwijderen onder je Pogram Files folder is uit den boze. IE is een vast onderdeel van Windows en kan/mag men nooit verwijderen, laat staan die folder verwijderen. Men kan hooguit een bepaalde versie van IE verwijderen, maar dan gaat die altijd terug naar een vorige versie.

DAN blijft het maar staan.
WAAR zit ge met de oplossing al gevraagd maar geen reactie.@d
 
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.

Crimpack, kun je eens goed kijken welke foutmelding je krijgt.
0x80040201 : Het cijfer 0
of : Ox80040201 : Hoofdletter O.
De tekens lijken op elkaar, maar verwijzen naar een verschillende fout.
 
Hoi Allemaal
DDragon 80: Je voorstel om de folder van Internet Explorer te verwijderen onder je Pogram Files folder is uit den boze. IS ME BEKEND. Ik verwijder alleen IE10.
Zorro: ben nog bezig en reageer als ik verder ben.
swake: het is het cijfer 0 en geen O (0x80040201)

groetjes
crimpak
 
Hoi Allemaal
DDragon 80: Je voorstel om de folder van Internet Explorer te verwijderen onder je Pogram Files folder is uit den boze. IS ME BEKEND. Ik verwijder alleen IE10.
Zorro: ben nog bezig en reageer als ik verder ben.
swake: het is het cijfer 0 en geen O (0x80040201)

groetjes
crimpak

dus ben je bezig met scannen?
@crimpak kijk eens naar deze link over je foutcode
http://www.helpcomp.com/help/pc/o-0x80040201.php?keyword=0x80040201&c1=p&c=11728881879&p=1t1
 
Nog even terug. Heb Mozilla Firefox er even opgezet en het toeval wil dat ik daar automatisch google toolbar bij krijg. Ik worstel nog even door.

groetjes
crimpak
 
opmerking aan Zorro.

je bedoeling is goed maar heb jij ook dit tool al ooit eens zelf gebruikt ...uit bericht nr 53
indien dit niet het geval is ...kan zulke tools meer problemen geven dan dat het waard is ...oppassen daar mee ...( dit is niet slecht bedoeld )
en daarbij het betreft een tool dat je kan proberen in een trial versie om daadwerkelijk tot een herstelling over te gaan dient dit aangekocht te worden ...
( lees de kleine lettertjes van onderen op de site )
Trial Limitations: The software is free to download & scan to showcase the errors found on the system, a license is required to use any utilities to make changes to your system. A single person license is $29.95 USD for 1-year subscription.
 
opmerking aan Zorro.

je bedoeling is goed maar heb jij ook dit tool al ooit eens zelf gebruikt ...uit bericht nr 53
indien dit niet het geval is ...kan zulke tools meer problemen geven dan dat het waard is ...oppassen daar mee ...( dit is niet slecht bedoeld )
en daarbij het betreft een tool dat je kan proberen in een trial versie om daadwerkelijk tot een herstelling over te gaan dient dit aangekocht te worden ...
( lees de kleine lettertjes van onderen op de site )

ja je heb gelijk, deze heb ik zelf nog niet gebruikt.
maar blijkt het indien er geen oplossing ter handen is ,zou ik het uitproberen
zal het eens doen, laat iets weten
 
heb deze vlekkeloos kunnen downloaden en scannen.daarna bij repareren vroeg hij de licentie om de problemen te verwijderen
daarna vlekkeloos verwijderd door revo unstall dus gevaar was er niet aan.
spreekt over een foutcode ligt dat niet aan een update?????????
 
conclussie : je kan het downloaden en installeren maar indien deze de gevonden problemen ook wilt herstellen dien je dit tool aan te kopen voor 29,95USD
 
conclussie : je kan het downloaden en installeren maar indien deze de gevonden problemen ook wilt herstellen dien je dit tool aan te kopen voor 29,95USD

Ik wil hier toch even tussenkomen. Die tool gaat je probleem hoogst waarschijnlijk niet verhelpen, maar je bent er wel zeker van dat je 29,95USD armer bent. Laat je aub hier niet aan vangen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan