Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Programma's verwijderen:



Hier vindt u antwoorden op enkele veelgestelde vragen over het verwijderen van programma's. Een programma verwijderen of wijzigen, Een programma installeren en Programma's installeren:


Hoe verwijder ik een programma dat niet wordt vermeld onder Programma's en onderdelen?



Alleen programma's die zijn geschreven voor Windows worden weergegeven in Programma's en onderdelen. Als het programma niet wordt weergegeven en u het programma wilt verwijderen, bekijkt u de informatie die bij het programma is verstrekt of gaat u naar de website van de fabrikant. De meeste programma's worden in de map C:\Program Files geïnstalleerd. Bekijk deze map, want sommige programma's hebben ook een verwijderingsprogramma dat u kunt uitvoeren.

De toegang tot bepaalde programma's van Windows kan worden beheerd via Windows-functies in het Configuratiescherm. Zie Windows-onderdelen in- of uitschakelen voor meer informatie.


Wat betekent het "wijzigen" van een programma?






Wat kan ik doen als het niet lukt om een programma te verwijderen?



Als het programma de eerste keer niet volledig wordt verwijderd, werkt het soms om het verwijderingsprogramma een tweede keer uit te voeren.

Als dat niet werkt, probeert u om het programma te verwijderen terwijl Windows wordt uitgevoerd in Veilige modus.

Als u het programma nog maar pas hebt geïnstalleerd, kunt u proberen om met behulp van Systeemherstel de systeembestanden van een eerdere datum dan die waarop u het programma hebt geïnstalleerd op uw computer terug te zetten.
 
Hallo al mijn helpers,
jullie zullen gemerkt hebben dat ik helemaal uit de running ben geweest en ondanks dat ik daar zelf niets aan kon doen toch mijn welgemeende excuus hiervoor want jullie willen me allemaal graag helpen maar het gaat steeds slechter. IE9 en IE10 ben ik helemaal kwijt. Ik heb deze nog wel op mijn externe schijf staan. Ik heb gescand met Spy-Bot en er zitten geen infecties op de laptop. Ook Mailwarbytes zegt dat de laptop schoon is. Nu krijg ik steeds meldingen zoals in de plaatjes weergegeven en ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Ik maak thans gebruik via een grote omweg van Fire Fox maar klrijg allemaal meldingen dat de proxyserver de verbinding kan maken omdat ik niet van de juiste poort gebruik maak. Dit gaat mij als simpele gebruiker allemaal wat te ver. Zie mijn bijlagen, mogelijk dat het jullie wat zegt.
01.jpg 02.jpg 04.jpg internetverbindingen.jpg
Heb wel het nodige geduld met me want ik krijg zoveel tips en aanbevelingen van jullie dat ik er als leek handenvol werk mee heb, al blijf ik het wel proberen wat me aanbevolen wordt.

groetjes en bedankt voor het wachten
crimpak
 
Ga naar je proxy instellingen en vink enkel aan "Instellingen automatisch detecteren". Vink al de rest uit. (verwijder desnoods alle lijnen met localhost en poort 21320)
Ik vermoed dat die Spybot app een proxy installeerd en je verkeer omleid. Verwijder dit tool alvast, ben er trouwens nooit fan van geweest om die redenen...
 
Om nu even verder te gaan met die Google toolbar. Probeer volgende eventueel eens;
Start de installatie van de Google Toolbar, ga tot het punt waar het de foutcode geeft.
Open dan volgende (Start - Uitvoeren) EVENTVWR.MSC
Ga dan naar Windows Log - Software (eerste). En kijk of er rond dat tijdstip een foutcode gegenereerd wordt door die Google installer applicatie. (lijn met rood kruis).
Plak hier dan even de inhoud van die event.

Alvast bedankt
 
Hallo DDragon 80. Dat zou wel eens kunnen kloppen wat je zegt van die Spy Bot want sinds die scan met Spy Bot heb gebruikt zit ik met die proxy toestand te donderen. Ik ga je tips opvolgen maar heb geduld want zo snel gaat dat allemaal niet aan deze kant. Ik ga aan de slag met je advies en als ik daarmee klaar ben reageer ik weer naar je. Geef me wat tijd a.u.b.

Alvast heel erg bedankt
crimpak
 
Hoi DDragon80. Spybot verwijderd. Ben naar de proxy instellingen gegaan en vinkte enkel aan "Instellingen automatisch detecteren". De rest uit gevinkt. (alle lijnen met localhost en poort 21320 verwijderd)
Ik vermoed dat die Spybot app een proxy installeerd en je verkeer omleid. Verwijder dit tool alvast, ben er trouwens nooit fan van geweest om die redenen...Dit klopt want vang ik Spy Bot heb laten scannen en weer ben opgestart begon de sores met die proxy toestand. Nu werk ik met Fire Fox als reservebrowser en heb daar bij de installatie de google toolbar al automatisch bijgekregen. Vraag me niet hoe maar die er op.
Ik kan dus volop internetten nu.
Heb nu nog 1 probleem.ik ben mijn IE kwijtgeraakt met al mijn geprobeer. Ik heb ook IE10 opnieuw geïnstalleerd maar weet niet waar die gebleven is. Die staat alleen nog op een externe schijf. Als ik van daaruit IE opstart geeft hij een hulpscherm dat hij uitschakelt en er naar een probleemoplossing wordt gezocht. Zie mijn bijlage bij dit bericht. Ik zou het fijn vinden weer met IE10 te kunnen werken. Is dat nog mogelijk om die opnieuw op mijn laptop te krijgen?
IE werkt niet meer 3.jpg IE werkt niet meer 2.jpg

groetjes
crimpak
 
Crimpak, wil je eens HijackThis uitvoeren ter controle om eens te kijken of daar nog iets terug is te vinden i.v.m. die proxy toestanden.

HijackThis downloaden en installeren:
Download hier HijackThis naar je bureaublad.



Hoe een scan uitvoeren met HiJackThis:
Ben je gebruiker van Windows XP klik dan op het icoontje van HijackThis waardoor het programma zal gestart worden.
Klik onderaan op Main menu en haal het vinkje weg bij Do not show this window when I start HijackThis.
Vervolgens verschijnt het menu.
Klik vervolgens op Do a system scan and save a logfile
Als HijackThis klaar is met de scan zal automatisch kladblok geopend worden met de inhoud van het logje.
Sla het logje op als type alle bestanden.
Het logje zal hiermee bewaard worden op je computer.
Voeg het logje als bijlage in je bericht, of selecteer gans de inhoud van het logje, en kopieer en plak deze in je bericht.

Ben je gebruiker van Windows Vista , Windows7 of Windows8 , dient HijackThis uitgevoerd worden als administrator.
Rechtsklik op het Icoontje van HijackThis en kies voor uitvoeren als administrator. en klik dan op scan
 
Hoi DDragon80 ga ik nu doen

Hallo Swake ik heb daar nog nooit mee gewerkt maar ga dat nu doen. Je hoort me als ik klaar ben met de tip van DDragon80. Je hoort van me

groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan