Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
dan weet ik het niet meer en begin stilaan te denken dat er een besmetting op je pc zit ..
vraagje heb je deze al eens gescant met malwarebijtes
laat deze eerst updaten vooralleer je de scan start en gebruik de pc in de tussentijd niet ....
 
Hoi Qtex,
nee besmet is de laptop niet want als ik ergens voorzichtig mee ben is het dat soort zaken wel. Ik neem geen enkel risico en ben goed beschermd. Scannen op al dat soort zaken doe ik dagelijks met het meest recente malwarebytes programma. Daarnaast scant Norman om de 2 uur automatisch is Norman houdt zichzelf up to date.
Toch bedankt ik je en al de anderen voor jullie tomeloze inzet om mij te helpen. Jullie hulp en service was zoals altijd gigantisch. Ik snuffel zelf nog even verder en zodra ik de oplossing heb zal ik jullie van de mogelijke oorzaak op de hoogte stellen zodat ook anderen weer door jullie geholpen kunnen worden. Ik houd hierover contact met jullie.
Nogmaals heel erg bedankt.

groetjes
crimpak
 
nee zorro tot nu toe is alles wat we hebben voorgesteld op een mislukking uitgelopen en laat de google toolbar zich niet installeren ....
had jij het bovenstaande bericht gelezen , wist je dit !
 
Volgens een eerste melding gaat het tijdens de installatie fout bij het registreren van enkele DLL's of dergelijke.
Kijk eens of je volgend bestand vind aub? Indien zo, verwijder of verplaats dit even.
C:\windows\system\googlenav0.dll

Verwijder ook alle bestanden op volgende locatie;
C:\Program Files\google\google toolbar\

Probeer daarna eens terug te installeren.
 
De installatie ongedaan maken via de Toolbar
1.Klik op de pijl-omlaag naast het moersleutelpictogram moersleutel op de Toolbar.
2.Selecteer Installatie ongedaan maken in de vervolgkeuzelijst.
3.Klik op OK.

De installatie ongedaan maken via 'Software' in het 'Configuratiescherm'
1.Klik in Windows op het menu Start.
2.Selecteer Configuratiescherm.
3.Dubbelklik op Programma's en onderdelen.
4.Dubbelklik op Google Toolbar voor IE.




of dit eens



Start uw computer opnieuw op. Gebruik voordat u de computer afsluit eerst Windows Taakbeheer om alle actieve Internet Explorer-processen te sluiten. Probeer Toolbar opnieuw te installeren zodra de computer opnieuw is opgestart.
 
Misschien dat er ergens een bestandje in gebruik is waardoor het installeren niet lukt.

Probeer eens : Start eens op in veilige modus en proberen de toolbar dan eens te installeren.
 
Misschien dat er ergens een bestandje in gebruik is waardoor het installeren niet lukt.

Probeer eens : Start eens op in veilige modus en proberen de toolbar dan eens te installeren.
ook al aan gedacht @pluis als hij deze niet verwijderd krijgt kan hij unlocker gebruiken.
hij zou eens moeten kijken naar zijn c schijf programma files om te zien of die map van internet ie weg is zoniet kan hij deze eens openen om te zien of er nog iets in staat?

dat hij deze eens probeerd
ja tis een link
http://toolbarcleaner.com/
of deze
http://www.malwarehulp.nl/handige-t...om-toolbars-en-browser-addons-te-verwijderen/

ik denk dat het ook eens nuttig is op spybot en destroy eens laten te scannen deze haalt veel brol op onderandere toolbars en verwijdere deze.zoals@pluis zegt zal er nog een bestand opstaan die het herinstalleren verhinderd.door spybot eens te gebruiken zal dit al vooruit helpen.
en een gouden tip download revo unstall op u pc.
 
ook al aan gedacht @pluis als hij deze niet verwijderd krijgt kan hij unlocker gebruiken.
hij zou eens moeten kijken naar zijn c schijf programma files om te zien of die map van internet ie weg is zoniet kan hij deze eens openen om te zien of er nog iets in staat?

De map van Internet Explorer verwijderen??? Goed bezig... :shame:
 
De map van Internet Explorer verwijderen??? Goed bezig... :shame:

map verwijderen kan mischien niet@ddragon.MAAR hoe komt het dan wel dat hij die verdorie toolbar niet kan verwijderen?
wat bedoel je met goe bezig? dit kan dan wel niet dat ik goe bezig ben.tja tis ook maar een sugestie dat ik geef.maar ik verplicht niemand omdit te doen en trouwens er is altijd iemand die over me waakt een engel zeker(lachen).vertel me eens hoe hij deze wegkrijgt.er zijn al zoveel tips gegeven die geen vooruitgang bieden.ik probeer te helpen.zal iemand eens opbellen die deze obstakel kan verhelpen.

ook is het geraadzaam om eerst een andere browser te downloaden zodaning dat hij ie kan terug herinstalleren.
terherinnering bericht 39 is er geen sprake om die map van internet exployer te verwijderen. staat niet bij dat hij die moet verwijderen.normaal als je eender welk verwijderd word die map ook verwijderd of als ze blijft bestaan word er aangegeven (lege map):vraagteken::vraagteken::vraagteken:
 
Hoi zorro. Ik zal inderdaad eerst eens een andere browser installeren en kijken of het dan wel gaat lukken en wat hulp betreft, ik ben blij met al jullie hulp. Jullie horen nog van me.

groetjes
crimpak
 
Hoi zorro. Ik zal inderdaad eerst eens een andere browser installeren en kijken of het dan wel gaat lukken en wat hulp betreft, ik ben blij met al jullie hulp. Jullie horen nog van me.

groetjes
crimpak
heb je spybot en destroy staan zoniet download deze en laat hem eens volledig scannen die verwijder ook achtergebleven brol zoals onder andere toolbars en verwijder deze probeer dit eerst eens.@crimpak en ja een tweede browser op u pc kan nooit kwaad hoor integendeel
 
Hallo zorro
ik ga spybot en destroy er doorheen halen en een 2e browser heb ik reeds geïnstalleerd. Je hoort nog van me.

groetjes
crimpak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan