Beste allemaal,
Deze keer geen vraag maar een suggestie om je PC toch weer wat te versnellen:
Download »Auslogics Disk Defragmenter« van Auslogisc.com.
Open Auslogics Disk Defrag. Klik op Instellingen > Programma instellingen > Algoritmes. Nu komt het: Vinkjes plaatsen bij *Verwijder tijdelijke bestanden vóór defragmenteren en *Verplaats systeembestanden naar begin van schijf (dit is belangrijk!). > OK. Sluit het Instellingen venster.
Nu ga je naar het menu Actie > Defrag en Optimaliseer.
Met mijn vier schijfjes heeft het wel vijf uur geduurd, maar je kunt ondertussen doorwerken.
Deze defragmenter kan ook op wekelijks of maandelijks automatisch lopen.
Ik voel dat het heeft geholpen. Inbeelding is het allicht niet.
Misschien toch even proberen?
De »Auslogics Registry cleaner« doet het ook zonder problemen te veroorzaken, maar dit onderwerp kennen we ondertussen wel.
Mvg
Walter
Deze keer geen vraag maar een suggestie om je PC toch weer wat te versnellen:
Download »Auslogics Disk Defragmenter« van Auslogisc.com.
Open Auslogics Disk Defrag. Klik op Instellingen > Programma instellingen > Algoritmes. Nu komt het: Vinkjes plaatsen bij *Verwijder tijdelijke bestanden vóór defragmenteren en *Verplaats systeembestanden naar begin van schijf (dit is belangrijk!). > OK. Sluit het Instellingen venster.
Nu ga je naar het menu Actie > Defrag en Optimaliseer.
Met mijn vier schijfjes heeft het wel vijf uur geduurd, maar je kunt ondertussen doorwerken.
Deze defragmenter kan ook op wekelijks of maandelijks automatisch lopen.
Ik voel dat het heeft geholpen. Inbeelding is het allicht niet.
Misschien toch even proberen?
De »Auslogics Registry cleaner« doet het ook zonder problemen te veroorzaken, maar dit onderwerp kennen we ondertussen wel.

Mvg
Walter