Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Is deze schijf overleden???

hdd.JPG Aomei geeft dit hdd2.jpg

Recovery hhd1.JPGklik erop krijg ik deze map is leeg!!!

Nu uitleg
Is één Vista pc die niet aan het net hangt!!!
Nu ineens wilde de man zen pc niet meer opstarten....volgens zijn uitleg heeft hij in veilige modus herstel willen doen....
duurde naar zijn zin te lang en heeft het afgebroken...en nog wat dingen gedaan!

Zelf heb ik ook herstel willen doen....het begon heel effe....dan ook maar zwart scherm zonder dat er verder iets gebeurde !

Geen cdroms!!!

Nu het echte probleem...man zegt dat er zeker voor 100Gb aan films opstaan ,opgenomen met camera..die zou hij willen reden!
Maar ik vrees het ergste want alles staat op de C(hier als H weer geveven)!!!!

Is het mogelijk om die films te redden???

mvg

p.s vergeten,denk dat ik ze beetje hoor tikken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb Quicktime op pc nu,44GB aan bestanden MOV...kan niks afspelen!Heb man aan de foon gehad...beetje uitleg gevraagd...zegd ja zijn losse bestanden...en iets van samenvoegen...snap niet over wat het gaat!B.V Vob is ook losse bestanden maar die kun je wel één voor één afspelen.Voor man naar hier komt met zijn Lacie externe HD..zou ik toch zeker zijn of zijn films zijn gered....de rest is ok!Wie weet iets??????
mvg
 
plaats eens scherm afbeeldingen van deze vob files ...
zijn er vob files met dezelfde naam vermeldingen dan kan het dus best zijn dat je deze met dezelfde naam dient samen te voegen !
 
plaats eens scherm afbeeldingen van deze vob files ...
zijn er vob files met dezelfde naam vermeldingen dan kan het dus best zijn dat je deze met dezelfde naam dient samen te voegen !
Qtex gaat niet over vob files he...zegde dit maar als voorbeeld!
Wel over Mov files van 44GB...die ik met geen stokken open krijg....daar kan ik wel prints van posten
mvg
 
mov files zijn of werden aangemaakt door een handycam bv : een Panasonic dig. fotocamera (DMC-FX40) deze zijn normaal gezien gewoon afspeelbaar via de vlc player
 
Thx ga dit morgen of....eens proberen...to mp4 ook niet want daar staan ook bestanden van,ook nopes om open te krijgen!
Nu worden de werkzaamheden gestopt...goede nachtrust gewenst en tot.....je hoort me nog wel....een ding is zeker we hebben al één mens gelukkig gemaakt..had graag fotos terug....films ja als niet kan vind hij niet zo erg,marja als je 47gb zie staan wil ik ook verder he!Ga hem ook wel beetje de les spellen, van zo maar iets te doen,spreek van ondervinding weet je wel!
mvg
mvg
 
Heb Quicktime op pc nu,44GB aan bestanden MOV...kan niks afspelen!Heb man aan de foon gehad...beetje uitleg gevraagd...zegd ja zijn losse bestanden...en iets van samenvoegen...snap niet over wat het gaat!B.V Vob is ook losse bestanden maar die kun je wel één voor één afspelen.Voor man naar hier komt met zijn Lacie externe HD..zou ik toch zeker zijn of zijn films zijn gered....de rest is ok!Wie weet iets??????
mvg

Als een .mov bestand niet met quicktime is af te spelen kan dit te maken hebben met het ontbreken van een codec of het is een corrupt bestand en in dit laatste geval lukt converteren meestal ook niet.
 
Zou het niet kunnen dat ik de software van camera nodig heb om die films af te spelen?Ken niks van cameras!
mvg

Nee, dat is niet nodig. Er is geen standaard formaat voor camera's.
In dit geval wordt het dus opgeslagen als .mov bestand.
Als dit niet af te spelen is kan dit door twee redenen komen zoals ik in bericht #26 heb vermeld.

Is het een corrupt .mov bestand dan gaat dit niet meer lukken. Er bestaan wel programma's om videobestanden te repareren, ik heb daar geen ervaring mee of zoiets daadwerkelijk lukt.
Hier heb je bijvoorbeeld zo'n linkje Repair corrupt videos - MP4, M4A, 3GP, 3GA, MOV on Mac
 
Deze melding komt als ik eentje wil openen Fout-2048:H
@Lana had just man aan de foon,nog eens gevraagd hoe hij het deed,zegde prog installeren van Sonny!Morgen middag komt hij langs.
Dan weet ik mms meer.
mvg
 
Dan denk ik dat hij een Sony camera heeft van het oudere type en hiervan de software heeft willen installeren en iets verkeerds uitgevoerd heeft.

Deze melding komt als ik eentje wil openen Fout-2048:H
Probeer je die te openen met Quicktime ? Dan heb je de recentste versie niet geïnstalleerd staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan