Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Is deze schijf overleden???

hdd.JPG Aomei geeft dit hdd2.jpg

Recovery hhd1.JPGklik erop krijg ik deze map is leeg!!!

Nu uitleg
Is één Vista pc die niet aan het net hangt!!!
Nu ineens wilde de man zen pc niet meer opstarten....volgens zijn uitleg heeft hij in veilige modus herstel willen doen....
duurde naar zijn zin te lang en heeft het afgebroken...en nog wat dingen gedaan!

Zelf heb ik ook herstel willen doen....het begon heel effe....dan ook maar zwart scherm zonder dat er verder iets gebeurde !

Geen cdroms!!!

Nu het echte probleem...man zegt dat er zeker voor 100Gb aan films opstaan ,opgenomen met camera..die zou hij willen reden!
Maar ik vrees het ergste want alles staat op de C(hier als H weer geveven)!!!!

Is het mogelijk om die films te redden???

mvg

p.s vergeten,denk dat ik ze beetje hoor tikken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze link kon ik nie veel met aanvangen,download werkte niet!niet erg hoor.
Wat die Mov bestanden betreft, ja op zijne Lacie zag het wel gans anders uit, als de bestanden die ik heb,heb je 3 bestands namen naast mekaar,maar als je klikt word het wel afgespeeld met WMP!Door tijds gebrek heb ik geen/vergeten prints te nemen,want Murhpy was er ook, sloot Lacie aan op desktop,werd niet erkent,raar.
Denk ja iets mis met pc,sluit mijn Icybox aan, wel erkent!Lacie op laptop ook ok!Desktop dan maar eens opstarten met Mint17 en ja Lacie zichtbaar,raar.
Fotos,Exell,PDF enzo over gezet lukte allemaal,man is al redelijk gelukkig.Nu ging hij zelf wat verder zoeken voor de films,als nog eens langs komt ,en lukt ons niet, zal ik prints nemen.Want heb ook nog MOF bestanden en iets dak niet weet,hij denk dat het daar iets mee te maken heeft.
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan