hisuite terug krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste ik kan mijn smartphone huawei p10 sinds maanden niet meer verbinden met met pc.
ook al geef ik hem toestemming er gebeurt niets. ik zie ook het icooontje van hisuite niet meer op mijn smartphone, maar vind ook niet hoe ik het terug op mijn smartphone kan installeren
 
een mogelijke oplossing om deze dan terug te krijgen is om je smartphone opnieuw in te stellen naar de fabrieksinstellingen ..
**bij problemen hier op mijne smartphone Alcatel x1 zet ik deze altijd weer terug naar de fabrieksinstellingen ..
 
Pppfff Huawei rommel gedoe. Over hisuit ken ik helaas niets. Maar als je smartphone niet meer wil verbinden kan je bv ook eerst eens een ander kabeltje proberen. Dat kan al wel eens de oorzaak zijn van niet verbinden met de pc. Of de USB aansluiting op je smartphone is een beetje kaduuk, dat is ook een mogelijkheid. Indien dit niet het geval is, dan zet je best je smartphone eens naar fabrieksinstellingen. Maar zou dit niet als eerste optie kiezen.
 
ik heb het terug. door een updat stonden er een paar parameters niet meer aangevinkt

dank voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan