Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik gebruik windows 7 en heb windows live mail 2012 als mailprogramma. Mijn probleem is het volgende. Ik heb 2 emailaccounts. En als ik emails ontvang, ontvang ik alle emails op beide accounts. Dat is heel vervelend. Ik zou de mails op mijn standaard acount willen ontvangen. Alleen de mails die naar mijn tweede acount gezonden worden zouden op deze tweede acount mogen toekomen.
Kan iemand mij daarin helpen? Alvast bedankt
Walter
 
Bij telenet is dat pop 3 in.telenet.be en uit.telenet.be smpt

Maar als ik die POP verander verandert dat dan niets aan mijn andere mails die op mijn gewoon emailadres komen?

Nee, je maakt een nieuw account aan met deze nieuwe gegevens.
Dus je krijgt er een emailaccount bij.
Misschien heb je al meerdere emailaccounts. Bij elke Internet Service Provider krijg je een emailadres, maar meestal kun je ook nog een aantal aliassen aanmaken. Volgens mij bij KPN in Nederland kan ik maximaal 5 emailadressen aanmaken. Dan heb ik dus 5 nederlandse emailadressen die eindigen op @kpnmail.nl
 
Kijk ik kan een keuze maken met welk emailadres ik iets wil versturen.

Heb wel wat weggepoetst.

Mail.jpg
 
Gescheiden adressen in WLM

Gescheiden adressen in WLM

Naamgenoot - Walter,

Ik begrijp niet 100 % wat je probleem eigenlijk is, maar hier toch een antwoord(je): zelf gebruik ik al jaar en dag WLM en door bij mijn hoofdmail Skynet mijn twee andere adressen te voegen als nieuwe account, zijn ze toch mooi gescheiden. Kijk maar:
WLM.jpg

Is het dat wat je wilt?

Met vriendelijke groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan