Status
Niet open voor verdere reacties.
Experts overwegen om seksverslaving op te nemen in de zogenaamde 'diagnostische en statistische handleiding van mentale stoornissen'. De Amerikaanse psychiatrische associatie (APA) publiceert deze handleiding, die wordt beschouwd als een gids die echte psychologische aandoeningen scheidt van ingebeelde stoornissen.

Met de recente escapades van celebs als Tiger Woods en Russell Brand, is de discussie rond de nieuwste officiële verslaving opgeleefd. Woods volgde voor zijn 'aandoening' een intensief programma van zes weken. Hij leed aan seksuele anorexia, verslaving aan relaties en seksueel trauma.

De gezondheidsdienst in de VS is inmiddels ook een proefproject voor de behandeling van de vreselijke aandoening gestart.

en de behandeling is zoals bij de Azteken zeker? verplicht naar de hoeren gaan totdat je niet meer kan.

pfffieeuuwwww... en dat allemaal op medisch voorschrift. wààr moet ik juist zijn?????
 
Hebben jullie geen eigen risico dan ? Ik moet de eerste 150 euro aan medicamenten hier zelf betalen.

hier zit het helemaal anders ineen. je betaalt slechts een klein deeltje (remgeld) zelf als het voorgeschreven medicijnen zijn. vele medicijnen die niet voorgeschreven worden zijn hier echter alleen in de apotheek te krijgen, die bij jullie vrij te koop in de AH liggen. ik laat mijn pillen tegen m'n allergie in massa overkomen uit NL. kost minder dan de helft van hier, en ik moet niet naar de dokter lopen om een voorschrift...

ook stomme dingen als paracetamol loop je de aldi voor binnen in NL en wij moeten naar de apotheek.

om kort te gaan zal het ongeveer op hetzelfde neerkomen in de achterzak, het systeem van verdeling en recept is enkel anders
 
Het zou toch te zot zijn dat ik voor een lichte pijnstiller helemaal naar de apotheek ( 2 dorpen verder ) zou moeten gaan.
Voor mij op zich geen probleem, ik stap ik de auto en ik ga deze dan maar een paar kilometer verderop halen. Maar er zijn genoeg mensen en vooral ouderen die dat niet kunnen.
Raar systeem bij jullie.
 
Het zou toch te zot zijn dat ik voor een lichte pijnstiller helemaal naar de apotheek ( 2 dorpen verder ) zou moeten gaan.
Voor mij op zich geen probleem, ik stap ik de auto en ik ga deze dan maar een paar kilometer verderop halen. Maar er zijn genoeg mensen en vooral ouderen die dat niet kunnen.
Raar systeem bij jullie.

dat is het hem nu net: hier heb je een pillendraaier op elke hoek van de straat en halverwege nog eentje. letterlijk bij mij in de straat. ik heb er 3 op minder dan 50 meter.

hetzelfde met huisartsen. in NL is het gemiddelde 5 per 10.000 inwoners, in België zijn er dat 17 per 10.000. bij ons krijgt een huisarts die zich in een 'dunbezette' regio ( = minder dan 12/10.000) vestigt van de staat (riziv, rijksinstituut voor ziekte en invaliditeit) zelfs een aanmoedigingspremie van zo maar even 20.000€!!!
 
Ik geloof dan toch dat er in Brussel iets goed fout zit als zo'n strategie door een regering verdedigd wordt.
Ik ben voorstander dan de Vlamingen bij Nederland komen en de Walen bekijken maar wat ze doen.
 
Het is niet uw Sis-kaart die er in moet hoor.........

wat een gewéééldige site is het hier toch. je kan hier echt over àlles wat bijleren. even voorleggen aan mijn liefje. allicht komen we er dan wel achter waarom we kinderloos zijn... :p
 
wat een gewéééldige site is het hier toch. je kan hier echt over àlles wat bijleren. even voorleggen aan mijn liefje. allicht komen we er dan wel achter waarom we kinderloos zijn... :p

Verrek zeg, moestie daar in en heb ook ik geen kids.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan