Windows 10 Ik zoek een gratis email client.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al heel wat jaren Thunderbird als email client met wel 4 mail accounts waaronder Gmail.
In het afgelopen najaar een weekje Duitsland en plotseling werkte mijn gmail niet meer omdat ik
niet vanuit mijn thuisadres mailde. Na veel gehannes, ik had geen wachtwoorden lijst bij me, kon ik
toch weer gmail ontvangen maar heb wel van alles doorgemaakt om het draaiend te krijgen.
Vorige week wederom een weekje Zwarte Woud en natuurlijk weer problemen met Google. Ze weten
dan ook precies te vertellen waar je zit en in mijn geval was dat in Hornberg.
Nu zoek ik een gratis email client die wel geaccepteerd wordt door Google. En die niet in een
aparte modus gedraaid hoeft te worden. Zou minder goed beveiligd zijn! Maar ik heb nooit eerder
problemen gehad en een goede beveiliging op mijn pc's en notebook. Google gaat naar mijn mening
toch wel erg ver in zijn eisen voor beveiliging.
Ik ben benieuwd of er zo een client te vinden is.
 
Je spreekt jezelf hier een beetje tegen. Je weet dat het probleem bij Google zit, maar je verwacht een client die dat oplost. Dat kan dus niet...
In zulke situaties is het gewoon beter om gebruik te maken van een webclient. Gewoon via internet Google mail openen in een webbrowser. Dat maakt een offline client onnodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik ging net hetzelfde zeggen als DDragon, waarom jezelf op vakantie moeilijk maken, ga dan toch gewoon naar de web versie en het is opgelost. Ik weet trouwens niet welk gehannes jij eigenlijk bedoelt hoor. Ik vrees dat jij het jezelf ongelooflijk moeilijk wilt maken. Ik gebruik enkel Gmail en ik heb nog nooit een probleem gehad. Ik gebruik Win 10 en ik heb mijn mail adressen in de mail app van Windows staan en als ik mij niet vergis ging het vorige zomer in Italië gewoon goed hoor met de mail app van Windows. Hoe het nu is weet ik niet, we zijn de laatste maanden niet meer op stap geweest. Behalve dan tussen kerst en Nieuw naar Nederland en daar gin het volgens mij ook gewoon goed. Kan mij niet herinneren dat ik ergens met mail een probleem had. Ik zie dat jij ook Win 10 gebruiker bent, waarom probeer je de ingebouwde mail en agenda app van Windows niet? Die werkt goed en ik heb tussen kerst en nieuw in Nederland geen problemen gehad en vorige zomer in Italië ook niet. Weet natuurlijk niet wanneer dat Google zijn beveiligingen verscherpt heeft.
 
Ik gebruik ook Thunderbird met de minder goede beveiliging,zelfs als je outlook gebruikt zit Google te zeuren, is gewoon onzin.
Deze schijnt goed te zijn. (zelf geen ervaring mee) emclient
Nadeel, met de gratis versie kan je max 2 accounts hebben.
Een heel goede Emailclient is the bat, die is echter niet gratis, je hebt wel een trial van 30 dagen nadien kost de home versie 20 €
Je moet je echter geen zorgen maken met thunderbird.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan