Windows 11 Upgrade van Windows 7 naar Windows 11 kan alleen met schone installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een heel erg fijn besturingssysteem vind ik. Jammer dat mijn laptop niet voldoet aan de eisen. Heb het wel draaiende gekregen door een dll bestand van de Win 10 versie te vervangen in de iso van win 11. dit is me gelukt. maar eens hij echt gaat uit komen zal ik geen updates meer krijgen vrees ik. Ik heb nu een DEV versie van de Win 11 draaien op mijn medion laptopje van 2014 waarvan de TPM 2.0 en secure boot ontbreekt, er is iets mis aan mijn GT 540 M videokaart ook dat niet voldoet aan de eisen van Win 11, maar het draait hier wel als een zonnetje op mijn laptop. Er was nog iets dat niet strookt met de eisen, maar ben vergeten wat.
 
Er was nog iets dat niet strookt met de eisen, maar ben vergeten wat.

das oud worden CVE vreselijk: "ge komt men een pamper aan je kont op de wereld en ge verlaat de wereld terug met een pamper ... "
Beste Wivy, er zijn nog wel meer zaken waaraan ik me mateloos erger met ouder worden. Mijn mooie haardos is niet meer zo mooi vol meer bv. Ik viel vroeger nooit in slaap overdag, ik val nu bijna dagelijks met mijn laptop op schoot in slaap. Vreselijk ergerlijk. Het ergste is eigenlijk dat er geen dag voorbij gaat dat ik GEEN pijn heb. Had vroeger nooit pijn, sta er nu mee op en ga ermee gaan slapen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan