Opgelost Installeren nieuw programma - 4 delen - 1 deel niet te zien + niet meer te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

DEEL 1 : verschijnt niet in lijst :

Ik wil het programma EPIM eens uitproberen, maar heb een moeilijkheid met de installatie ervan : “Essentialpim.com”

Dit program bestaat uit 4 delen die men allen apart kan downloaden. Dit lukt.

Dit zijn :

  • 1 hoofdprogramma : Essential PIM
  • 3 neven programma's : ArchDRPIM - OutSyncPIM - SyncPIM
De 3 nevenprogramma's kan ik volledig openen (.exe) en ze verschijnen ook in de alfabetische lijst links die men opent met de "Windowsknop". Van hieruit kan men ze activeren om te gebruiken.

Maar het basisprogramma kan ik ook openen (.exe) maar verschijnt niet in die alfabetische lijst onder de "Windowsknop". - Waar kan ik dit programma dan activeren om te gebruiken ?

DEEL 2 : Niet meer te openen = alleen via “Microsoft APP store” :

Ik heb deze 4 programma’s voor een 2e maal gedownload, maar kan ze nu NIET meer openen.

Ik verkrijg steeds het schermpje – zie bijlage -

Dank

Flamingo
 

Bijlagen

  • Opening schermpje.jpg
    Opening schermpje.jpg
    33.8 KB · Weergaven: 80
Oplossing
Ik veronderstel dat dat onderscheid er toch niet voor niets gemaakt wordt door de producent van de soft...
Haal eens alles grondig weg : download en installeer dan enkel het main programma uit de store en bekijk het eens alvorens de rest eventueel bij te installeren.
Ik veronderstel dat dat onderscheid er toch niet voor niets gemaakt wordt door de producent van de soft...
Haal eens alles grondig weg : download en installeer dan enkel het main programma uit de store en bekijk het eens alvorens de rest eventueel bij te installeren.
 
Oplossing
Maar het basisprogramma kan ik ook openen (.exe) maar verschijnt niet in die alfabetische lijst onder de "Windowsknop". - Waar kan ik dit programma dan activeren om te gebruiken ?
je bedoelt dus dat deze bij u niet te zien is in de lijst bij start ..
hier dus nogthans wel .. verwijder eens alles en installeer eerst de Essential PIM free 9.4.1 daarna pas de rest ...
bezie de 4 bijlage's ..
* ik diende hier niets via de store op te halen ..

Ashampoo_Snap_maandag 19 oktober 2020_16h19m29s_002_.jpg


*ik heb ze alle gedownload echter heb ik ze niet allemaal geinstalleerd zoals je kunt zien in de lijst bij start ..
 

Bijlagen

  • EssentialPIM.zip
    30.4 MB · Weergaven: 89
  • EPIMSync.zip
    4.7 MB · Weergaven: 93
  • EPIMArchDR.zip
    3.9 MB · Weergaven: 94
  • EPIMOutlSync.zip
    3.7 MB · Weergaven: 86
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan