klavier inbouwen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Beste ,
ik heb een laptopje van ongeveer 5 jaar (packard bell EasyNote E6310) .
Daar ik niet veel meer dan surf en mail met mijn laptop is hij eigenlijk nog goed .
Ik heb nog nooit een kla4 ingebouwd in een laptop , kan er iemand mij helpen met hoe ik daar het beste aan begin.
Ben niet bang om te schroeven hoor , heb trouwens al mijn beeldscherm onder handen genomen omdat het backligt was uitgevallen.
thx op voorhand , uitgebreider ga ik het niet schrijven met 4 toetsen uit mijn kla4 is het niet makkelijk op te tijpen.
 
Heb inderdaad de mail gekregen. Moet zeggen de persoon die Uw laptop herstelde is zeker te betrouwen. Meestal zou het verdikt luiden dat zowel harde schijf als ram defect waren. Hoop dat ge er nog veel plezier aan beleefd.

Hij heeft gebeld om te zeggen dat mijn laptop klaar is , maar heb hem nog niet terug . Kan hem momenteel niet gaan halen . Eens ik hem terug heb ga ik hem eerst even testen en dan ga ik mijn gedacht erover zeggen . Och ja er waren zoals het eigenlijk begon een paar toetsen uit mijn kla4 die heeft hij er ook terug kunnen insteken , dus een ander kla4 steken is nu ook niet meer nodig , enkel de linkere shift knop is stuk en daar kan ik wel mee leven . Dat hij te vertrouwen is , dat wisten we al . Het is niet de eerste keer dat hij iets voor ons deed. Dus voor iemand uit de regio ieper kan ik hem wel aanbevelen en hij verkoop ook laptops heb ik vernomen van mijn vrouw en toch zo zijn best gedaan om mijn laptop te herstellen , top toch . Oh ja de factuur gaat nu nog geen 100 € bedragen , ook leuk meegenomen zou ik zo zeggen he.
 
Laatst bewerkt:
Mijn laptop is terug in mijn bezit , hij werkt weer zoals van te voor . Hij heeft wel mijn XP pro eraf gekegeld en de originele XP home van packard bell erop gezet. Ik ga het zo laten , want eerlijk gezegd vind ik niet echt een meerwaarde aan de pro versie.
Als ik het zo snel heb bekeken zit er nu een latje van 256 mb en en een latje van 512 mb in . Dus mijn laptopje heeft dus een upgrade ondergaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan