Laptop mee op reis

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ouders gaan mee.In september herstarten de series op Vtm.Ik heb er een schotel(quad lnb) gehangen zodat andere flatbewoners er Bvn of VRT kunnen beluisteren.90 % is Belg daar.
Ik ben mobieler.
 
Hoe komen we in Godsnaam (of mag ik dit niet zeggen?) hier nu bij tv Vlaanderen terecht?
 
Wie Belgacom b-boxII thuis heeft, krijgt gratis Fon_Belgacom. Je moet eerst registreren. Het is ongelooflijk hoeveel keer je automatisch wordt ingelogd bij Fon_Belgacom in België en zelfs in het buitenland (laatste keer Toscane). Steeds gratis als je hier eerst inlogt. Nooit G 3/4 gebruikt. Sinds Timo mij dat geleerd heeft...
M.V.G.,

Walter
 
Wie Belgacom b-boxII thuis heeft, krijgt gratis Fon_Belgacom. Je moet eerst registreren. Het is ongelooflijk hoeveel keer je automatisch wordt ingelogd bij Fon_Belgacom in België en zelfs in het buitenland (laatste keer Toscane). Steeds gratis als je hier eerst inlogt. Nooit G 3/4 gebruikt. Sinds Timo mij dat geleerd heeft...
M.V.G.,

Walter

Probeer maar eens in Geraardsbergen "De Gavers" internet te krijgen. Dit is Belgisch. Zal lang duren. En ja, ik kan wel als ik op straat ga homespots ontvangen.
Niet alles is gedekt. Ondanks wat ze ook zeggen.
 
Toch is het zo, als ik in Strombeek of in Brugge op het voetpad loop, ik bijna ononderbroken Fon_Belgacom heb. Waarom dat in Geraardsbergen niet zo is, ligt misschien aan het feit dat er minder Belgacom klanten zijn.
"Geeraardsbergen", mmmm? zijn de missionarissen daar al geweest? [sic]

M.V.G. | Walter
 
Toch is het zo, als ik in Strombeek of in Brugge op het voetpad loop, ik bijna ononderbroken Fon_Belgacom heb. Waarom dat in Geraardsbergen niet zo is, ligt misschien aan het feit dat er minder Belgacom klanten zijn.
"Geeraardsbergen", mmmm? zijn de missionarissen daar al geweest? [sic]

M.V.G. | Walter

"De Gavers" in Geraardsbergen is een Provinciaal domein met een CAMPING er bij. Momenteel is Telenet bezig op een 3tal plaatsen op het domein een hotspot te plaatsen.
Anders is er op het domein en de camping géén signaal te bekennen. Dit is geen stad of gemeente. Dit is een rekreatieoord. Voor ons ideaal om er te verpozen. Maar zoals gezegd : Geen internet. Zeker niet voor klanten van Belgacom. Enige mogelijkheid blijft G3 lijn.
 
(bb = blijkbaar ). Sudoku mis ik wel.Maar kan de laptop zonder internet ze ook verder invullen,verbeteren.
Of is de laptop zonder internet dan dom of gebruikt hij daar een een ondefinieerbare code voor
 
Sudoku werkt nogal eigenaardig.ik druk enter op 't vakje met muisaanwijzer erop.Het laatste gekozen cijfer springt tevoorschijn.
Een stopwatch maakt je nog wat zotter.Morgen zet ik internet even af.Mss valt het stil dan.
 
Normaal gezien zou je die moeten kunnen spelen zonder internetverbinding. Ik heb hem niet getest, maar mogelijk is die klok uitschakelbaar in de instellingen of lukt dat niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan