mails op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
op de pc had ik vroeger Windows Live mail maar nu is dat al een tijdje dat alles komt via outlook2016
daar zit dan mijn telenetmail en mijn Hotmail en Gmail samen om te openen
maar op de tablet vind ik dat niet
kan daar alleen via Webmail naar mijn telenetmails gaan
er is wel een icoontje ( een geel ) met mail
maar alles wat ik invul van poorten enzo dia ik zie via telenet op hun site lukt niet
heeft iemand de juiste methode aub
 

Bijlagen

  • photo18314.jpg
    photo18314.jpg
    9.2 KB · Weergaven: 105
  • photo18315.jpg
    photo18315.jpg
    6.4 KB · Weergaven: 73
Als het op de website van Telenet staat, dan zou dat juist moeten zijn. Indien dit niet werkt doe je iets fout. Kan je meer informatie verschaffen wat je allemaal invult en waar aub? Dan kan ik corrigeren indien nodig... Want nu is het koffiedik kijken...
 
Als ik het niet verkeerd voor heb werkt je tablet op Android? Wel dan is dit inderdaad heel goed mogelijk om meerdere accounts aan te maken in je mail app. Indien je mail app dit niet toelaat dien je een andere app dan te nemen. Want er zijn er genoeg die wel meerdere verschillende aankunnen. Ik heb enkel Gmail accounts, ik gebruik bij gevolg ook de rode Gmail app.
 
**effe de opmerking : dat Outlook2016 een onderdeel is van Office 2016 tenzij je dus gewoon de Outlook.com bedoelde wat dan weer via de browser gaat ..

ik heb het bericht van Georguy meerdere keren gelezen …wat ik er van maakt is het volgende ..
op de pc werkt de outlook2016 fijn en zijn er 3 accounts gekoppeld (telenet," Hotmail " wat in feite outlook is en gmail) op zijn tablet kan hij geen gebruik maken van de Outlook2016
op zijn tablet gebruikt hij dan de telenet webmail en vervolgens kan hij dan enkel ook de telenet mails ophalen ….
de mails betreffende (Hotmail) outlook.com en deze van gmail kunnen niet via de telenet webmail opgehaald worden …

**indien hij nu de bedoeling heeft om de telenet webmail te gaan gebruiken op zijn tablet in de hoop om ook de mails van outlook en gmail te kunnen ophalen dan zeg ik nu dat dit niet mogelijk is …
hij zal of ook de Outlook2016 (zit in de Office 2016) dienen te gebruiken of uit te kijken naar een andere mail app

zelf heb ik gewoon de snelkoppelingen naar de telenet webmail en outlook webmail op mijn bureaublad staan ...blijft men aangemeld dan word men aanstonds door verbonden naar deze dienst ..
meld je je af dan dien je steeds je eerst aan te melden …het is tevens niet mogelijk om deze vast te maken aan de taakbalk.
Ashampoo_Snap_donderdag 9 augustus 2018_22h53m47s_005_.png
 
Ok, dat begrijp ik Qtex, maar in Google play store staan er mail apps die zeggen dat ze verschillende mail accounts van verschillende providers aan kunnen. Dus zou ik die allemaal op mijn tablet zetten die ik wel iets vinden vindt. En de beste naar mijn gedachten overhouden. Is een beetje omslachtig, maar zo ga ik wel te werk om apps te testen. Ik had hier op een gegeven moment wel 10 weer apps op mijn smartphone staan en ik heb er dan kuis in gehouden. Één die alles goed doet heb ik niet gevonden, dus enkele apps dan maar he. Dus proberen is weten.
 
dag Qtex ; ( en anderen ook natuurlijk)
bedankt voor de uitleg
begrijp dus dat ik best gewoon met telenet Webmal werk op de tablet
moet die wel ieder keer intikken en dan verder
maar , hoe zet je die icoontjes ( apps?) op het bureaublad van de tablet zoals jij toont
op de pc geen probleem maar op de tablet ,
of kan ik die zoeken via playstore ?
 
dag DDragon 80,
ik heb al deze 2 geprobeerd maar de tablet aanvaard het niet ( verifieerd niet )
telenet en outlook geprobeerd
zie bijlagen
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    45.8 KB · Weergaven: 147
  • 2.JPG
    2.JPG
    52.9 KB · Weergaven: 89
via de playstore is er inderdaad een telenet mobile app te vinden maar deze heeft dan een ander uitzicht dan deze die ik op mijn bureaublad heb staan ...deze op mijn bureaublad heb ik namelijk zelf aangemaakt ..
bezie de link naar telenet mobile via playstore
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan