Microsoft account

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Heb al drie mails gekregen van Microsoft???; We behandelen een kleine upgrade op e-mailaccounts en u kunt geen e-mails verzenden en ontvangen totdat u uw e-mailaccount verifieert. Klik op de onderstaande link om uw identiteit te verifiëren.
Het microsoft team,
als je op de link klikt met mijn gsm dan kan ik mijn wachtwoord en login invullen met de pc, houdt Malwarebytes dit tegen als zijnde een trojan horse

Klik hier om uw identiteit te verifiëren



Nog een ander was deze

Uw servicesovereenkomst verduidelijkt
U ontvangt deze e‑mail omdat de Microsoft‑servicesovereenkomst wordt bijgewerkt. De overeenkomst is van toepassing op een of meer door u gebruikte consumentenproducten en ‑diensten van Microsoft. We wijzigen de contractentiteit voor onze kosteloze consumentendiensten in Europese markten (Europese Economische Ruimte en Zwitserland) van Microsoft Corporation (US) naar Microsoft Ireland Operations Limited, One Mic‍rosoft Place, So‍uth Co‍unty Bus‍iness Pa‍rk, Leo‍pardst‍own, Dub‍lin 18, I‍erl‍and. Daarnaast wijzigen wij het toepasselijk recht naar Ierland voor claims met betrekking tot kosteloze en betaalde consumentendiensten in Europese markten. Er zijn geen andere wijzigingen in de Microsoft‑servicesovereenkomst.
U kunt de volledige Microsoft‑servicesovereenkomst hier lezen. Meer informatie over deze updates vindt u ook hier in onze veelgestelde vragen. Deze update van de Microsoft‑servicesovereenkomst wordt op 28 december 2018 van kracht. Als u onze consumentenproducten en ‑diensten op of na 28 december 2018 blijft gebruiken, stemt u in met de bijgewerkte voorwaarden in de Microsoft‑servicesovereenkomst.
Als u er niet mee instemt, kunt u ervoor kiezen om het gebruik van de producten en services te stoppen en uw Microsoft‑account te sluiten vóórdat de voorwaarden van kracht worden. Als u ouder of voogd bent, bent u verantwoordelijk voor het gebruik van de consumentenproducten en ‑diensten van Microsoft door uw kind of tiener, met inbegrip van de aankopen.
Bedankt dat u producten en services van Microsoft gebruikt.


Ik denk dat je moet opletten hiervoor iemand ermee eens

ed
 
das een legitieme mail en niets om je ongerust te maken ….ik heb deze immers ook al eerder ontvangen op zondag 18/11

Ashampoo_Snap_woensdag 21 november 2018_18h32m09s_005_.png
 
hebt u op die link geklikt, je hebt ook malware bytes hé dan wordt je tegengehouden, de mail die jij stuurt hierboven heb ik ook 2 keer gekregen, als ik volgens die mail niets doe dan blijft alles zoals het was kan ik er van maken.
op mijn link vragen ze je wachtwoord en login dat is toch nog iets anders nietwaar.
Het bericht kwam ook van Microsoft Outlook:( crazysaloon@hotmail.com) aan Aan: maccount@microsoft.com, dit is toch verdacht, die van u niet maar de mijne is toch niet pluis denk ik

ed
 
ik kom ook uit op de site van je mail maar de andere is verdacht, die smijt ik gewoon weg
maar in uw mail over service overeenkomst verduidelijkt, ik moet daar niets mee doen hé, ik ga met alles akkoord dus ik mag die mail gewoon negeren niet?

ed
 
nee indien je de Windows10 wilt blijven gebruiken met al zijn toeters dien je niets te doen ..>doordat jij niets doe ga je dus akkoord met de nieuwe voorwaarden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan