Status
Niet open voor verdere reacties.
De Microsoft Office Picture Manager is vastgemaakt aan het Menu Start.

Als ik -via een rechtsklik- een afbeelding wil openen met dit programma staat het niet in de lijst met programma's, ook niet bij "Overige programma's", en ook is het nergens te vinden via "Bladeren". Ik heb geprobeerd alle bestandstypen te koppelen aan de Microsoft Office Picture Manager, en dat lukt ook, maar ook dan is het programma nergens te vinden in het "Openen met"-menu.

Op mijn computer staat het programma "openwithview", maar ook daar staat de Microsoft Office Picture Manager niet in de lijst.

Hoe krijg ik dit programma in het "Openen met"-menu?
 
Hallo Qtex, de map in uw bovenste foto had ik ook ontdekt (via 'Open bestandslocatie'), maar bij mij zit er bijna niets in.

Office 14.PNG

Hallo Arnold: mijn laptop functioneert op Windows 7 Home Premium, 64-bits.
 
dan is de picture manager dus ook niet aanwezig bij u ....bijgevolg begrijp ik niet dat je eerder vermelde dat je deze wel kreeg opgestart ...
*mijn advies is om deze Office picture manager dan opnieuw te installeren via de optie eerder vermeld door Arnold .
 
tja denk niet dat ik U verder zal kunnen helpen , in Windows 10 kan je instellen ( standaard app instellen ) met welke app je iets wilt openen...

misschien toch eens de ganse zwik eraf en een nwe install doen van Office Starter ?
 
Dat de Picture Manager aanwezig is kan niet in twijfel worden getrokken: ik kan hem gewoon openen en gebruiken. Hij zit alleen niet in het "Openen met"-menu.

Ik moet wel even een correctie maken: de map die in uw bovenste foto stond had ik inderdaad al gezien, maar niet door middel van "Bestandslocatie openen".

Als ik klik op "Bestandslocatie openen" kom ik hier: (CVH zou dus het programma moeten zijn en ik ben hier ook reeds naar toe gebladerd, maar het werkt niet zoals gehoopt).
Ashampoo_Snap_2016.05.18_18h04m15s_005_.png
 
Office Starter 2010 geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Het lukt gewoon niet om met een rechtsklik afbeeldingen te openen in de Picture Manager. Men zegt wel eens: "Als er geen oplossing is, is er ook geen probleem". Daar houd ik het maar bij.

Dank voor uw beider aandacht!
 
en ik denk omdat het juist om de office starter gaat dat deze dus niet toegelaten word om aan het menu " openen met " toe te voegen !
*dit is wat ik denk omdat het hier probleemloos gaat met de SharePointDesigner (gratis) via de eerder vermelde link geplaatst door Arnold ..

Ashampoo_Snap_2016.05.18_20h22m04s_006_.png

Ashampoo_Snap_2016.05.18_20h24m01s_007_.png
 
De SharePointDesigner was ik dus aan het downloaden en toen ik zag dat het 292 Mb was (of daaromtrent) dacht ik: "Dit staat niet in verhouding tot de omvang van het probleem". En vervolgens heb ik de download afgebroken.
 
De SharePointDesigner is een totaal pakket en neem je de geavanceerde installatie modus dan kun je al de niet gewenste modules uitvinken ...zodat er enkel de Picture Manager geinstalleerd word ...dit heb ik overigens eerder al meegedeeld ..ook Arnold heeft jouw hierop gewezen !
*zie bericht #5 maar eens na !
 
Bij nader inzien zie ik toch af van verdere actie: de link van Arnold plaatste hij in de veronderstelling dat ik de Picture Manager niet had. Ik heb hem dus wèl, alleen zie ik hem niet in het contextmenu. En om nu een tweede Picture Manager te gaan installeren... Dan krijg ik twee kapiteins op één schip.-m-

Nogmaals hartelijk dank voor uw beider aandacht! De klok van dit forum loopt 2 uren achter.
 
je heb gelijk wat betreft de picture manager (zelf denk ik dat deze van u een beperkte versie is ) en dat deze verkregen door de link van in bericht #5 een volwaardige is , maar ik kan me ook vergissen !

*wat betreft de klok wel deze staat hier juist in beiden gevallen !
deze staat hier juist als ik niet ingelogd ben maar ook als ik dus wel ingelogd ben ...
 
Wat ik bedoel. Qtex, is: als u kijkt naar het tijdstip waarop uw laatste bericht geplaatst is, dan staat er "Vandaag, 04:12" (Bericht #27). Terwijl het 06:12 was.

De Office Starter 2010 is inderdaad een beperkte versie, maar voor mij is hij perfect geschikt.
 
ik dacht wel dat je dat bedoelde ...wel daar staat de tijd dus juist bij mij ...
kijk maar ..
Ashampoo_Snap_2016.05.19_06h32m29s_001_.png

*jij dient dit aan te passen bij je foruminstellingen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan