Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een Medion PC van 3 jaar oud.
Sinds kort werkt mijn muis en toetsenbord niet meer.
Heb al een ander muis en toetsenbord aangesloten maar zonder succes.
Heb ze ook al op andere USB-poorten aangesloten maar ook zonder succes.
Is mijn moederbord kapot en hoe weet ik dit aub?
 
Goede raad is soms goud waard. Waar je niets van afweet, blijf er dan vanaf. De prijzen van een samengestelde computer is in diverse gevallen even groot als die van een zelf samengestelde.
Als je een pc zelf samensteld, overschat ge in veel gevallen Uw kwaliteiten. Heb eens een persoon ontmoet die na 3 jaar vroeg wat hij zoals moest toevoegen in zijn computer om video's op te slaan. Toen bleek dat er al een degelijke tv kaart in zat. Had bij aankoop vermeld dat hij "ALLES" ermee wilde doen. Wist zelfs niet waarvoor de aansluitingen achteraan dienden.
 
Dat wordt zoeken naar een winkel die nog nieuwe moederbordjes dat nog DDR2 ondersteund verkoopt. Ik zou in Nederland bij mij in de buurt geen winkel meer weten die dat nog nieuw verkoopt.
Misschien eens op een PC occasion beurs of tweedehands op een veilingsite goed zoeken.
Moeilijk om hier typenummers en fabrikanten op te gaan noemen terwijl zo'n bordje misschien nergens meer te koop is.

Anders wordt het toch een upgrade naar DDR3 geheugen
 
Kijk eens hier. onder Micro Mega Markt XXL en dan kalender zie je de computerbeurzenbeurzen.
De MICRO MEGA MARKT vindt plaats op volgende data:
•Antwerpen, 8/05/2011 - 8/05/2011,
Antwerp Expo (Jan Van Rijswijcklaan 191) |
Als je hier niets naar Uw gading vind voor een schappelijke prijs, dan vind je het nergens. Kijk ook eens naar nieuw en andere 2de handse. Misschien is het verschil in prijs minder groot dan je denkt. Ik heb daar een dual core meegebracht compleet met 2Gb geheugen en alles erop en eraan voor 299€. Er staat echter geen besturingssysteem op. Maar dat zal er ook niet opstaan als ge een nieuw moederbord steekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan