Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
Ik heb gisteren een update gehad van Firefox, van versie 17 naar 18, als ik mijn browser afsluit kan ik hem niet meer opstarten en het volgende bericht komt voor: "Firefox is al actief maar reageert niet, om een nieuw venster te openen moet je eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten of uw systeem herstarten"

Ik heb dan het taakbeheer opgestart en daar de Firefox afgesloten, maar het probleem blijft na 1x opstarten, ik kan natuurlijk de vorige versie terugplaatsen via een herstelpunt, maar dan blijf ik toch met een oude versie zitten.
Heeft iemand een gemakkelijke oplossing?
Dank bij voorbaat
 
als ge firefox verwijderd moet je ook eens kijken in je c schijf of die map is verdwenen anders word deze overschreden
indien deze er nog staat terwijl je firefox hebt verwijderd dien je deze ook te verwijderen krijg je deze niet weg download dan unlocker deze verwijder die map dan wel
je moet met een schone lei beginnen(schone installatie)

Is niet voldoende om enkel de map in je Program Files folder te wissen. In je profiel staan ook nog folders van firefox waar de meeste instellingen aanwezig zijn;
Code:
C:\Users\<Accountname>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox
C:\Users\<Accountname>\AppData\Local\Mozilla\Firefox
 
Bedankt voor de info, maar als ik dit doe is in feite alles weg, ook mijn favorieten etc, ik ga morgen er terug de oude versie opzetten via herstelpunt en wachten tot de volgende update, misschien brengt de tijd raad.
mvg
Ed
als ge firefox verwijderd moet je ook eens kijken in je c schijf of die map is verdwenen anders word deze overschreden
indien deze er nog staat terwijl je firefox hebt verwijderd dien je deze ook te verwijderen krijg je deze niet weg download dan unlocker deze verwijder die map dan wel
je moet met een schone lei beginnen(schone installatie)
 
backup firefox

backup firefox

Bedankt voor de info, maar als ik dit doe is in feite alles weg, ook mijn favorieten etc, ik ga morgen er terug de oude versie opzetten via herstelpunt en wachten tot de volgende update, misschien brengt de tijd raad.
mvg
Ed

Er bestaat iets om backup te nemen van firefox MozBackup - Backup tool for Firefox and Thunderbird en er na weer te plaatsen.
Is handig om een backup te maken van uw bladwijzers, wachtwoorden en instellingen in uw Firefox-profiel. Zelf gebruik ik dit al paar jaar.
 
Ja weet ik, maar ik ga wachten want er moet toch een oorzaak zijn die met die update te maken heeft, ik heb in feite alles geprobeerd die op de Mozilla-website staat als oplossing.
Bedankt
Er bestaat iets om backup te nemen van firefox MozBackup - Backup tool for Firefox and Thunderbird en er na weer te plaatsen.
Is handig om een backup te maken van uw bladwijzers, wachtwoorden en instellingen in uw Firefox-profiel. Zelf gebruik ik dit al paar jaar.
 
Is niet voldoende om enkel de map in je Program Files folder te wissen. In je profiel staan ook nog folders van firefox waar de meeste instellingen aanwezig zijn;
Code:
C:\Users\<Accountname>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox
C:\Users\<Accountname>\AppData\Local\Mozilla\Firefox
ja @dragon die zal hij dan ook moeten verwijderen want alles wat firrefox betreft zou alles van je pc moeten zijn
hij kan eens proberen om een systeemherstel te doen waar alles nog goed ging?
deze probleem had ik ook door het opstarten was deze weg en geen problemen verder maar ieder pc is niet hetzelfde.
aan@roxy ik gebruik geen toolbar
 
Beste, na een lange tijd ben ik er toch uitgekomen, en werkt mijn firefox update naar versie 8 terug, ik heb hem na update opgestart in veilige modus en daarna "Firefox herinitialiseren" toegepast en probleem was opgelost en ik blij...
mvg
Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan