Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Al mijn mp3 files zijn veranderd naar een kladblokicoon, maar ze spelen nog wel af
hoe moet ik die weer in zijn originele bestandsvorm krijgen want ik weet niet of mijn Ipod dit gaat aanvaarden?

ed
 
hier opnieuw met corrupte files


59174e8561b99-register_scannow.jpg
 
heb je een dvd of een iso van de Windows 10 dien je de dvd te plaatsen of de iso te mounten en de opdracht sfc /scannow opnieuw te starten ...
wilt het dan zo zijn dat de fouten nog niet hersteld kunnen worden ... dien je dus de Windows 10 te herstellen of opnieuw te vernieuwen .
 
ja maar kan geen enkele afbeelding meer groot krijgen ook en heb je de scannow gelezen
doe ik een herstart of stuur ik u het log bestand op je moet dan wel even uitleggen hoe ik dit moet doen
 
met het log bestand van de sfc /scannow ben ik niets deze is immers ook te groot ...
jouw problemen zijn register problemen en wellicht ben je te ijverig geweest met ccleaner of eender andere vergelijkbare cleaner..
indien je ccleaner heb gebruikt dan zou er ook de optie aanwezig moeten zijn om de laatsten handelingen ongedaan te kunnen maken zodoende dat het register hersteld word ...tevens is het niet nodig om zulke cleaners te gebruiken ...
*wat is er niet duidelijk uitgelegd in bericht 18..
 
heb wel mijn foto's terug op grootte kunnen brengen met
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
in powershell
misschien is iemand anders er iets mee

het corrupte register blijft wel ook met terug zetten van verwijderde regisitersleutels sinds 19/4/2017
 
dat is de bedoeling dus ... ene hij zal niet zelf beginnen met het installeren ...
echter indien dus de dvd in de drive zit en je voer de sfc /scannow uit ...dan zou hij dus de nodige herstelbestanden van deze dvd moeten halen ...
in sommige gevallen gaat dit niet en dan dien je dus op te starten vanaf deze dvd om na het ingeven van de land/taal instelling door te kunnen klikken op Repair Windows (deze optie staat links onder .)

88de4279e9-Ashampoo_Snap_2017.04.15_18h26m15s_011_.png
 
maar alles blijft er toch opstaan van vroeger nietwaar, alle bestanden en programma"s
en die iso die ik nu van de MS site heb gehaald heeft die de anniversary update al mee van zijn eigen
de creative nog niet denk ik, als het niet lukt en als ik moet opstarten via de iso moet ik op nu installeren drukken voor landstaal/iinstellingen
wat denk je, of vraagt hij dit spontaan en kan ik daarna naar repair gaan

en nog iets als dit niet lukt zou ik mij een pro versie kopen, hoe zet ik die over de home die er nu opstaat?
en is dit met dezelfde licentiesleutel of krijg ik een nieuwe
 
indien je de optie neemt om de computer te herstellen dan worden enkel de Windows systeem bestanden vervangen ...er word niet aan je bestanden gekomen..of aan je instellingen..en mogelijk ook niet aan je programma's ...
indien je opstart vanaf deze dvd en je kiest om een nieuwe installatie te doen dan verkrijg je de laatste build indien je dus een verse instal doe met een bekabelde internet verbinding ..
om nu de optie te nemen links onder "uw computer herstellen " dien je niet op installeren te klikken !...
de vraag naar de taal/land instelling krijg je eerder te zien dan het scherm meegedeeld in bericht 25..
je bezit nu de home versie verkregen uit een eerdere upgrade van een Windows 7 premium ... wil jij nu de pro dan dien je een licentie van de Windows 10 pro aan te kopen ...

***blijf in het vervolg van de cleaners weg ..jij heb je eigen register om zeep geholpen ..
 
je zegt; om nu de optie te nemen links onder "uw computer herstellen " dien je niet op installeren te klikken !...
de vraag naar de taal/land instelling krijg je eerder te zien dan het scherm meegedeeld in bericht 25..
je bezit nu de home versie verkregen uit een eerdere upgrade van een Windows 7 premium .
gaat hij dan zelf weer de anniversary update gaan halen of zit die er al in denk je
ik zal van de cleaners afblijven maar ze zeggen overal dat ccleaner zo goed is
 
ik herhaal ... indien jij het media creation tool gebruikt waar ik u eerder naar gelinkt heb en je ga voor een herinstallatie dan dien je bedraad verbonden te zijn en vervolgens bekom je de allerlaatste build 15063.296
*ga je voor een herstel via de optie links onder (zie bericht 25) dan word van je huidige Windows 10 enkel de Windows 10 systeembestanden hersteld ... het zou kunnen dat je tevens de vraag krijgt om deze dan ook bij te werken naar de allerlaatste build ( hier ben ik niet zeker van )...word deze vraag u gesteld ga je hiermee akkoord ..
 
thanks Qtex

Ik heb nooit de media creation tool gebruikt, bij mijn weten staat die niet vermeld in onze topics

nog iets leuk, ik krijg van mij kinderen de windows pro, laatste build maart 2017
hoe zet ik die op mijn laptop, gewoon laten opstarten als eerste en dan laten doen,
gaat hij niets verwijderen of moet ik een of andere keuze gaan maken,???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan