Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Al mijn mp3 files zijn veranderd naar een kladblokicoon, maar ze spelen nog wel af
hoe moet ik die weer in zijn originele bestandsvorm krijgen want ik weet niet of mijn Ipod dit gaat aanvaarden?

ed
 
thanks Qtex

Ik heb nooit de media creation tool gebruikt, bij mijn weten staat die niet vermeld in onze topics

je heb er zelf naar gelinkt in bericht 24

mdc1756 zei:
ik krijg van mij kinderen de windows pro, laatste build maart 2017
hebben ze deze van ergens gedownload bijv vanaf spotnet ...bij mijn weten is de laatste build 15063.296 en deze is dus niet te koop ...
 
ik heb alleen de hulpprogramma"s (iso )gedownload via ( Access Denied)
om zo die in de driver te steken en op computer herstellen te klikken

de pro versie konden ze aankopen via hun werk nergens gedownload versie 1703

kan ik de pro versie ook ik mijn lapotop steken en zo sfc /scannow uitvoeren of gaat dit niet samen pro en home registers voor de corruptie te herstellen

ed
 
ik heb alleen de hulpprogramma"s)gedownload via ( Access Denied) inderdaad de media creation tool
moet ik die branden of uitvoeren om zo mijn herstel cd te krijgen zoals #25, of is dit gewoon om een upgrade te krijgen



***kan ik de pro versie ook ik mijn lapotop steken en zo sfc /scannow uitvoeren of gaat dit niet samen pro en home registers voor de corruptie te herstellen

staat hier op het forum geen hersteldisk iso voor windows 10, ik dacht deze al ooit eens gezien te hebben,
zo ja moet ik die dan opstarten van de cd?
ik weet het veel vragen maar ik geraak er niet uit
 
Laatst bewerkt:
ja je kan deze dvd gebruiken ...het is immers de licentie die bepaald of je de home of de pro verkrijgt ...
ook de herstel disk Windows 10 die hier op het forum op te halen is werd op een pro aangemaakt door mij en is te gebruiken op de home als ook op de pro...
*indien je deze hersteldisk wenst te gebruiken dien je er inderdaad van op te starten .. maar deze heeft dan niet de optie aanwezig om dus enkel de Windows systeembestanden te vervangen ...deze heeft wel de mogelijkheid om je Windows te vernieuwen met of zonder het behoud van je persoonlijke instellingen -bestanden ...hier worden dus geen apps mee bedoeld ..de apps dien je nadien weer te installeren .
 
je dvd kan je gebruiken ...de hersteldisk welke hier op het forum te verkrijgen is daar een tegen niet !
ook via het media creation tool kun je desgewenst een iso , dvd of een usb stick aanmaken ...start je daar dan van op dan kun je inderdaad ook je systeem herstellen ..
*hoe kan nu een iso of de dvd of de opstartbare usb stick een corrupt register bevatten , dit kan dus nooit !
je kan ook gewoon de pc vernieuwen .. hiermee kun je dan je persoonlijke instellingen en bestanden behouden maar de geinstalleerde software dien je nadien dan terug te installeren ...
jij dient tevens van de cleaners af te blijven want dit is dus de oorzaak dat je register corrupt is !
jij mag van mij met deze Windows 10 die je nu gebruikt verder blijven werken je moet van mij niet een herstel gaan doen van de Windows 10 systeembestanden ....
 
ja dat denk ik .. als jij build 15063.296 wenst te verkrijgen dan kun je dit ook rechtstreeks via de door u eerder geplaatste link ..of door de media creation tool verkregen dvd of usb stick ..ik begrijp al helemaal niet meer waarom dat dit zo moeilijk is om een knoop door te hakken ... jij zit blijkbaar met een knoop !
 
ja ik zit met een knoop

* wacht ik spontaan af tot ik de melding krijg dat de update er is
* ik forceer het met bovenststaande link
* en werkt het als ik de pro versie sfc /scannow gebruik bij een home versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan