MP4 afspelen zonder downloaden in de nieuwe Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben onlangs overgestapt naar de nieuwe look van Gmail die volop bij het starten van je Gmail wordt gepromoot.
Ik ondervind hier wel een probleem wanneer ik een filmpje (mp4) van iemand ontvang.
Dit is niet meer rechtstreeks af te spelen in Gmail (via Chrome browser) maar moet eerst gedownload worden naar je schijf. (zie bijlage)
Dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Frank
 

Bijlagen

  • MP4 via Gmail.jpg
    MP4 via Gmail.jpg
    56.6 KB · Weergaven: 209
ik heb hier zojuist de test gedaan door mezelf een mp4 filmpje toe te sturen en ik kon hier het filmpje rechtstreeks afspelen in gmail via de chrome ..
ga eens naar de instellingen van chrome en klik verder op geavanceerd scrol naar onder en bij "resetten en opruimen " klik je op "instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden" ...
 
Ik heb zojuist de instellingen gereset en dit veranderd niets. Ik de klassieke Gmail kan ik de MP4 wel openen. Enkel in de nieuwe Gmail (die we normaal volgens Google binnen een aantal maanden allemaal zullen moeten gebruiken) wil het niet lukken.
 
ik zou hier Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits) in gebruik hebben en deze is dus up2date .. welke versie gebruik jij dan.
bij controle stelde ik hier juist dus vast dat ook ik hier de vernieuwde gmail ingebruik heb ...dit wist dit zelfs nog niet ..was me dus nog niet opgevallen !
Ashampoo_Snap_zondag 26 augustus 2018_21h15m07s_001_.png
 
Dit is tijdens een zoekactie van mij ook niet duidelijk geworden hoe je het moet doen, wel is mij duidelijk geworden dat je niet alleen bent met dit soort probleem. Er zijn er verschillende op verschillende fora die hetzelfde probleem aankaarten. Heb daar dus ook nog nergens een éénduidig antwoord gevonden. Anders had ik het hier wel vermeld met verwijzing naar waar ik het antwoord gevonden had. maar helaas zitten ze ook op andere fora met hun handen in het haar omwille van dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan