Audio mp4 omzet naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.

greets

ed
 
Ik bedoel letterlijk wat ik zeg : ... dat er vlak voor de extensie ".mp4" geen spatie méér mag staan.
Dus niet "...x264 .mp4" maar "...x264.mp4" - zonder spatie voor het punt, maar het punt moet uiteraard blijven, anders heb je geen extensie meer ;)
 
gedaan en geprobeerd hij zegt telkens dat ik een XVID codex moet installeren
volgens mij virus gedoe, ik test wel een ander mp4 tot mkv maar dit zal lukken als het bij jullie lukt
ik betrouw deze film niet meer,
bedankt aan iedereen, heb weer veel bijgeleerd
nog een fijne zondag aan alle helpers

groetjes

marcel
 
vanwaar heb je deze film vandaan .. want op spotnet staat deze niet vermeld .. mogelijk van een torent afgehaald !
Ik ben even wat gaan rondkijken en vind van deze film inderdaad enkel HDCAM versies, dus de kwaliteit zal zo slecht zijn dat het de moeite niet loont. Vergeet dat ding maar en onthoudt vooral wat je hebt bijgeleerd.
 
Je zou de film eens op de C schijf moeten zetten in de hoofd of root directory.
Open dan Powershell en geef de opdracht CD C:\
Geef daarna de opdracht DIR en je ziet alle mappen en bestanden staan die in de root op de C schijf staan. Als het goed is dus ook de film compleet met ware extentie.
( leve de oude DOS commando's )

U kunt die film gelijk welke extensie geven en die extensie zal dan getoond worden.
Zelfs een niet bestaande extensie.
 
Geef die film eens de extensie .avi en probeer deze dan af te spelen me VLCPlayer.
Ik ben even wat gaan rondkijken en vind van deze film inderdaad enkel HDCAM versies, dus de kwaliteit zal zo slecht zijn dat het de moeite niet loont. Vergeet dat ding maar en onthoudt vooral wat je hebt bijgeleerd.

De resolutie van die film is: 468 x 272
Dat is ofwel een heel slecht beeld ofwel een redelijk goed beeld maar heel klein.
 
gedaan en geprobeerd hij zegt telkens dat ik een XVID codex moet installeren
volgens mij virus gedoe, ik test wel een ander mp4 tot mkv maar dit zal lukken als het bij jullie lukt
ik betrouw deze film niet meer,
bedankt aan iedereen, heb weer veel bijgeleerd
nog een fijne zondag aan alle helpers

groetjes

marcel

Dan moet ge dat doen!!!
Xvid heeft toch niets met virsussen te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan