Audio mp4 omzet naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.

greets

ed
 
handbrake heeft een 64 bits systeem nodig mij test laptop is maar 32,
ik zet op mijn goede en dure laptop niet zo van de vrije programma's uit schrik voor virussen e.d.
 
Probeer dan de laatste 32 bits versie eens https://filehippo.com/download_handbrake_32/
Filehippo is een vertrouwd adres zonder besmettingen. Maar zeker is niets in het leven.

Een stukje naar onderen staan de downloads van de oudere versies. Ik weet niet of deze ook mkv ondersteunen, dit moet je zelf even proberen.

Handbrake.jpg
 
ik moet nu stoppen teveel pijn ik lees je morgen als het je niet teveel wordt
maar ik weet niet hoe ik de plaats moet invullen waar het bestand moet komen, ik kan geen map selecteren die hij goedkeurt.

en al de rest met, welke mkv, al die instellingen wat moet ik daarmee doen, ik snap er niets van Skippy. enz

alvast bedankt voor je tijd

grt

ed
 
Laatst bewerkt:
de poster zou evenwel FormatFactory kunnen gebruiken doch vind ik geen zuivere download link van deze ..telkens heeft deze de een of andere Pup mee en krijgt men vermits men de Malwarebytes premium gebruikt er een melding van ...FormatFactory is geheel gratis en dit in 32/64bit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan