Wat een servise Pluis en ik ben erg blij met de videofilm toelichting want ik heb wel wat technische aanleg maar ja, dat wil nog niet zeggen dat ik weet hoe een pc of laptop in elkaar zit maar nu ik dat filmpje van je heb gezien lijkt het me morgen een fluitje van een cent om dat zelf te doen. Ik ben er in elk geval erg blij mee. Misschien zou PCtuts meer van dit soort filmpjes moeten publiceren, althans over die zaken die de techniek van dit soort dingen wat kan verduidelijken. Als leek loop ik al snel naar een pc zaak en rekeningen van 100 Euro en meer zijn dan maar heel gewoon en men doet zelfs vaak dingen die mogelijk niet direkt noodzakelijk zijn. Hieruit blijk maar weer eens dat je niet voor alles direkt naar een pc winkel hoeft te lopen en dingen ook zelf kunt doen. In het pc gebruik heb je 3 categorien 1 de beginner, de wat betere gebruiker en de ITC er, maar wie als doorsnee gebruiker heeft ook kennis van de technische kant van een pc. De meeste als ik zullen bang zijn als ze de binnenkant van een pc of laptop zien denk ik met a die printplaatsjes en draadjes maar in dit geval van mij blijkt het een weetje om het zelf op te kunnen oplossen. Erg bedankt jullie allemaal en mogelijk een hint voor PCtuts om zo nu en dan wat tips te geven over onderhoud of aanpassing van een laptop of pc die de leek zelf kan uitvoeren.
Nogmaals jullie allemaal heel erg bedankt. Mijn zondag kan niet meer stuk.
groetjes
Aloys