Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag Qtex ,
ik wilde graag reageren nog via uw antwoord maar dat lukte me niet
daarom zo :

ik heb dat allemaal gevonden maar er komt iedere keer op dat het niet lukt , fout !
zie bijlage
En , welke AVI zou ik moeten kiezen ( mijn DVD speler heeft geen Hd )
zie printscreen bijlage

grtn -
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    71.2 KB · Weergaven: 150
  • 2016-02-08.jpg
    2016-02-08.jpg
    67.9 KB · Weergaven: 209
Zomaar even een opmerking...
het valt me op dat je een foutmelding krijgt betreffende een dll. Er staat nl. 2 x in je prtscrn dat 'FFmpeg kan niet gevonden worden', dat terwijl deze dll volgens mijn info wel in het door jou gebruikte VLC zou moeten zitten.

Kun je daar, voor zover mogelijk en niet verborgen staand, eens naar zoeken op je computer?
 
Gelukkig! FFmpeg is meestal nl. niet te vinden omdat het of nooit goed is geïnstalleerd of als verborgen staat. Maar ik begrijp dat de adviezen van anderen al voldoende waren voor een oplossing (y)
 
dag Qtex ,
zoals ik al meldde kan ik dus dat downloaden doen , maar ik, heb hier een bijkomend vraagje over ( als er al een oplossing zou voor zijn )
ik download dus die filmpjes maar zou ze graag afspelen op mijn DVD speler in huis op de TV ( de Pc staat veel verder ).
maar mijn DVD speler speelt geen HD formaat .
dus sommige willen niet , ik krijg de melding ; HD niet ondersteund .
ik weet dat ik moet downloaden als AVI/DVix, maar kan ik ook downloaden naar als gewoon en dus geen HD
ik vraag dit omdat ik nog fragmenten anders downloadde en dan via de Format Factory( tip van u ) omvormde naar AVI , lage kwaliteit

een hele boterham dus

grtn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dag Qtex,
ik lees hierboven in bericht #22 iets van "bericht aangepast enz , over Georguy die telkens naam verkeerd schrijft .ik denk dat het is dat ik de T met hoofdletter schreef .
anders laat me maar weten wat ik juist verkeerd doe

beleefde grtn

Laatst gewijzigd door Qtex; Gisteren om 17:50 Reden: naam aangepast daar "Georguy" mijne naam telkens weer verkeerd schrijft

Georguy
 
sorry dus nogmaals
maar , wat ik nu dus niet begrijp , wat " het erover was " , heb blijkbaar iets ergs gedaan , of niet ?

ps : ondertussen neem ik de filmpjes op "zonder converteren " en converteer die dan later met de Format Factory naar lagere kwaliteit ( dus de HD weg )
bedankt
 
iets ergs nee hoor maar omdat ik dit meerdere keren diende aan te passen in een topic van u kreeg ik de indruk dat je dit met opzet deed ...
wellicht de verkeerde indruk ...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan