Nooit meer tanken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een hobby kost meestal wel wat centjes. Maar daarvoor is het ook een hobby. Het is het waard voor jezelf als individu (en betrokken personen). En je werkt ondertussen mss mee aan de toekomst van de next generation cars.
 
Merci DD,
Heel juist. Er wordt soms meer aan een enkele vakantie besteed.
Hoe meer ruchtbaarheid elektrisch rijden krijgt, hoe beter; voor de portemonnees en het milieu.

Mvg | Walter
 
En tsja, wat betekend geld uiteindelijk voor een mens ?
Leuk als je genoeg hebt natuurlijk, maar het belangrijkste vind ik persoonlijk dat je geniet van het leven. Het is maar zo kort en haal daar alles uit wat mogelijk is.
De één zit 7 avonden per week in de kroeg en de ander geeft het geld uit aan wat nuttigs.
Wat geeft het allemaal.
Alles is beter dan een paar ton op de bank en jij ligt onder de zoden en uiteindelijk geniet de rest van de familie van jouw zuur verdiende centjes / franken. (Centjes is een typisch Nederlandse uitdrukking, ondanks de huidige euro )

Ik vind het fantastisch WaWa wat je doet.
 
...dank je wel.

Volgende week komen enkele notabelen van de pers kijken. Als dat resulteert in een scoop in deze krantengroep/uitgeverij dan komt het goed.

Mvg | Walter
 
Laatst bewerkt:
...dank je wel.

Volgende week komen enkele notabelen van de pers kijken. Als dat resulteert in een scoop in deze krantengroep/uitgeverij dan komt het goed.

Mvg | Walter

Laat maar weten hoe het uitgevallen is.
 
ziet er goed uit ..
Walter waar is je baard naartoe !
ik bedoel dus dat je niet meer gelijkt op de foto die jij destijds beschikbaar stelde ....we worden allemaal oud en grijs !
 
is wel oud nieuws ...rechts onder in beeld staat de datum van Oktober 2013
maar even goe wens ik je succes er mee..
 
September? Wat gaat de tijd snel. Vijf maanden geleden is het artikel verschenen, hoewel mijn systeem nog in prototype state was..!

Niet erg; maar je bent wel opmerkzaam.

Mvg | Walter
 
Laatst bewerkt:
Pers over de conversie

Pers over de conversie

Yep!

En iedereen bedankt voor de interesse!

img224.jpg
 
Dit weekend aardig wat websites afgeschuimd waar deze materie aan bod komt (via Google, zoekactie begonnen met "convert Prius"), via "Afbeeldingen" en "Video's" krijg je nog aardig wat extra materiaal aangeboden.

Nice job WaWa, respect! (y)
 
Gisteren gezien: een Toyota Prius die gebruikt werd als taxi ... stond op klanten te wachten tussen tal van E's en Passat's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan