Nooit meer tanken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren gezien: een Toyota Prius die gebruikt werd als taxi ... stond op klanten te wachten tussen tal van E's en Passat's.

Waarom zou dit een unicum zijn? Je komt er alle dagen tegen. Ze zijn helemaal niet zeldzaam. Ook de Auris en de Lexus zie je overal. Maar het is zoals met alles. Als je er eentje bezit of de reeks volgt, dan zie je ze overal verschijnen. Je moet ze wel zien, want horen..... dat is iets anders.
 
Ik zei nergens dat een Toyota Prius een unicum is in het huidige straatbeeld, maar dat hij ingezet wordt als taxi was voor mij echter wel nieuw. Mogelijk is dat in jouw contreien anders beste Mik.
 
Nice ... maar, zoals reeds gezegd, zag ik hem dus al. (y)

Ik vermoed dat dit ook voor andere lezers een nieuw gegeven is.
 
Tot in Moskou. Het heeft zeker te maken met de ruim gemeten beenruimte achteraan. Tot hier het goede nieuws.
Minder goed nieuws is dat de meeste taxi's in Rusland bij ons gepikt werden.
Goedenacht,
Walter
 
Laatst bewerkt:
Ze benoemen zelfs hun pickups 'trucks'.
"Who can affort the biggest truck in the street".
Maar, er zijn toch andere die Leafs en Tesla's kopen. Of Volts en andere hybride auto's.
Grtn | W
 
Bepaalde modellen van die pick-ups zijn ook wel echte "trucks" hoor. Neem als voorbeeld een Dodge RAM 3500 Pick-up met een GVWR (Gross Vehicle Weight Rating) van 14000 lb: da's in onze taal en eenheden een MTM (Maximaal Toegelaten Massa) van zo'n 6350 kg, waarmee je regelrecht in de vrachtwagencategorie valt (MTM > 3500 kg), wat dus (o.a.) als gevolg heeft dat ie (bij ons) moet begrensd zijn op 90 km/u. ;)
 
Creatief elektriciteit tanken

Creatief elektriciteit tanken

P1450002.jpg2014-02-23 13.38.46.jpgP1450007.jpg

Soms moet men creatief zijn om op te laden...

Walter
 
Kan geen kwaad. Alle aansluitingen zijn waterdicht. Moet ook in Belgenland. De stekkers (m/v) zijn zoals op een bouwwerf.
W.
 
Kan geen kwaad. Alle aansluitingen zijn waterdicht. Moet ook in Belgenland. De stekkers (m/v) zijn zoals op een bouwwerf.
W.

Maar als het regent, loopt het water langs de kabel naar beneden. Zelfs een stekker zoals op bouwwerf kan daar niet tegen op.
Je kan er mooi vuurwerk mee maken. Het is duidelijk te zien dat de kabel van boven rechtstreeks verbonden is met de auto.
Maar je kan dit omzeilen..... als je de kabel in een lus legt zodat het water eerst afloopt naar de grond. De kabel gaat dan terug omhoog. Water kan niet omhoog lopen. Als je ergens een kabel langs de gevels van huizen ziet, zie je de lus naar omhoog dat ze daarvoor maken.
 
Toch is de 'camping stekker aan de auto waterdicht. Voor alle zekerheid kan je natuurlijk een lus naar beneden maken. Het heeft trouwens geregend de avond van de aansluiting. Geen vuurwerk gezien. De kit is ook aan alle kanten beveiligd met zekeringen.
► Vóór 19 maart moet ik naar de keuring. Ik ben eens benieuwd of er een opmerking komt. Wat zichtbaar is, is de stekker onder de auto. Ik kan het demonteren, maar zal het zo laten denk ik. Ook de achterveren zijn goed te zien omdat ze een blauwe kleur hebben. Hiervoor heb ik EU-papieren.
We zien wel...

WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan