Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de nieuwe laptop van mijn kleindochter staat Windows 10 en Office 365. De Office is maar 1 maand geldig. Ik heb een code voor Office 2019. Hoe kan ik die het veiligst op haat laptop zetten ? Wordt de Office 365 automatisch overschreven ?
Ik zou als volgt te werk gaan, office 365 verwijderen.
Office 2019 downloaden en installeren met je code, wel oppassen dat je de versie gebruikt waarvoor je code van toepassing is.
Mogen we ook weten wat en hoe ? Is altijd goed om lezen voor anderen met gelijkaardig probleem, nu en in de toekomst ! Daar is het hier tenslotte een publiek forum voor hé ... Of als de hint van @fredjeh je volledig hielp, kan je dat gewoon even bevestigen : dat vindt betrokkene best leuk...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.