Office Office Pro retail versie installeren

Mijn Office Pro retail versie is worden geïnstalleerd en geregistreerd op onze Windows 10 pc bij Microsoft met een e-mailadres wat ik nu niet meer hebt door veranderen provider wat nu te doen.
Door aankoop nieuwe pc met Windows 11 wil ik deze Office Pro retail versie weer installeren met het nieuwe e-mail adres gaat dit nog werken. De nieuwe pc met Windows 11 is aangemeld met het nieuwe e-mail en MS Account nu nog de Office Pro retail versie.
Gaat dit lukken met de activatie of is hier een oplossing voor ? graag info waarvoor mijn dank.

Patrick.S, bedankt voor je reactie. Dat is net het probleem het e-mail adres bestaat niet meer ben van provider gewisseld en is worden verwijdert.
Inmiddels heb ik een nieuw MS account aangemaakt met ook een nieuw e-mail adres van de nieuwe provider voor Windows 11 en uiteraard staat daar niets meer in vermeld van software. Wil het morgen toch eens proberen Office Pro te installeren en te activeren onder de nieuwe MS Account/e-mail en dan zien we het wel anders word het weer verwijderen geblazen.

Office Tool Plus downloaden, en gebruiken. daar hebt u een optie voor uw key te verwijderen op de installatie van de oude computer.
zo kan u op de nieuwe pc uw vorige key terug gebruiken.
ik heb dit reeds meerdere keren gebruik bij omwisselen van mij windows versie's en aankoop van ander pc's.
u kan office ook met deze tool ook downloaden en installeren, zo hebt u geen installatie dvd nodig

u kan ook de installatie id kopiëren (van de oude pc) en daarna op activatie drukken (bij de nieuwe pc), misschien is dit een mogelijkheid, heb dit nog niet geprobeerd, vermoedelijk kopieert er iets - wel best runnen van een USB stick

Bijlagen

• 2025-05-16 10_18_52-Office - Office Pro retail versie installeren _ Computerforum PcTuts.be - ...jpg
    2025-05-16 10_18_52-Office - Office Pro retail versie installeren _ Computerforum PcTuts.be - ...jpg
    37 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Nee dat begrijp ik dat dit niet gaat werken met twee versies Office tegaan installeren op één pc dat is vragen om problemen. Het is een beetje verkeerd omschreven, ik heb twee verschillende versies in gebruik onder het oude e-mail account en een versie 2021 wilde ik graag opnieuw gaan gebruiken maar helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan