Status
Niet open voor verdere reacties.
We beginnen binnenkort met een onderlinge wedstrijd waarbij we tussentijds de standen willen bijhouden.
Kolom a t.e.m. j geven de wedstrijden weer met de uitslagen.
Kolom L en M tellen de punten per speler.
Kolom R moet dan de rangorde bepalen. Dat werkt goed totdat 2 spelers hetzelfde aantal punten heeft.
Daar krijg ik nog geen goede oplossing voor.

Wie kan mij helpen.
 

Bijlagen

  • Wedstrijdschema 9 spelers 01 2016 11 26.xlsx
    13.2 KB · Weergaven: 205
#31 en #32 snap ik niet. Maar mogelijk heeft dat iets te maken met de mediastilte. Ik krijg n.l. geen bericht meer in mijn inbox als iemand reageert; dat was eerst wel altijd zo.
Maar ik was bezig met het uitproberen van #30. Aanvankelijk had ik het verplaatst naar boven aan de pagina maar dat werkte niet. Dus nu werkt het alleen staat de uitslag (de stand) halverwege de pagina. En dan werkt ook de automatische rangschikking.
Ik heb inmiddels al een versie voor 12 deelnemers; ook die werkt automatisch.
Toch zou ik het om diverse redenen graag naar boven hebben. Maar als ik ctrl-F11 doe krijg ik wel een nieuw macro tabblad maar blanco. Niet het tabblad met de huidige werkende macro. Deze kan ik pas aanpassen als ik een foutmelding krijg: "Foutoplossing".
Misschien kun je me daar nog een tip voor geven.
 
Ehhh, Ctrl + F11
Ik wist niet dat deze combinatie nog bestond. Ooit wel eens gebruikt zo'n 20 jaar geleden onder Office 97 of zoiets.


Maar wat ik met mijn antwoord 31 en 32 bedoel is dat ik mijn uiterste best zit te doen om te helpen en u niet de moeite neemt na ruim een maand eens te kijken op Pctuts en te reageren op het topic dat u zelf gestart bent.
Dan is mijn zin weg om hier verder nog iets mee te doen.

In antwoord 26 had ik ook al de opmerking geplaatst "Wat ik nog kon doen om u verder te helpen", omdat u toen ook al een week niet reageerde en ik kon zien dat u toen wel online was geweest op pctuts.


Ik doe dit uit alle liefde en geheel gratis om mensen zoals u te helpen, maar ik wil daar zelf dan ook wel een beetje plezier aan beleven en dat heb ik op deze manier niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan