E-mail Ongewenste mails blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Voor mijn mails werk ik met Mozilla Thunderbird.

Ik verkrijg de laatste maanden steeds meer mails van “onbekende personen en firma’s”.

Om ze niet meer te krijgen doe ik het volgende :

  • Rechtsklik
  • In die lijst tippen op “markeren”
  • In de volgende lijst tippen op “Als ongewenst bericht”
Maar ik verkrijg ze steeds terug enkele dagen/weken daarna.

Bestaat er een andere manier om die “ongewensten” definitief te verwijderen, zodat ze de volgende keer niet meer verschijnen ?

Flamingo :geek:
 
gebruik Mailwasher?
Dit is e-mailfiltersoftware die spam kan detecteren en verwijderen uit de e-mail van een gebruiker wanneer deze zich op de mailserver bevindt.

MailWasher blokkeert altijd de spam die naar uw e-mailadres wordt verstuurd, zonder dat het uitmaakt welke e-mailclient u gebruikt.
De applicatie doet dat door de spam al op de server te blokkeren, voordat u uw e-mailclient opstart. MailWasher werkt met bijna ieder type
mailserver, zoals POP3, IMAP, en verschillende webbased e-mail diensten en het is een van de makkelijkste manieren om de toevoer van spam
te filteren en te beheren.
 
@Aardbei We stellen weer vast dat je hier in een draadje met heel wat voorgeschiedenis duikt zonder te lezen wat voorafgaat. De ganse mailwasher, suggestie, voor- en nadelen is in ditzelfde draadje reeds in detail, helemaal besproken.

Je stampt dus een open deur nogmaals in ...:oops: Euvel dat je toch wel vaak overkomt, nietwaar ?
 
Wel hoor, dient die wel in het filter staan, lijkt me logisch en Microsoft heeft toch niets om spam tegen te gaan als die ook niet in een filter staan.....
Je zegt het goed, moet die wel in het spam filter staan..............
Iedere dag komt nieuwe spammail, met nieuwe technieken / manieren, dan loopt het spam filter achter, dan heb je alsnog spammail in je postvak in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan