[opgelost] User_Feed_Syncronization-{8A4AD301-48E4-4C79-8FB0-DC8FA814DA5E}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste A&T,
Juist. Dat heb ik ook bekeken na in #8 op 'bron' te klikken en heb het ook uitgeprint om zorgvuldig te kunnen volgen. Kijk eens op #15: daar vraag ik wat hulp om verder in 'regedit' te gaan. 1 kon ik doen maar bij het openen van 'regedit' zie ik alleen 4 HKEY's staan, maar ik moet HKLM hebben. Hoe moet ik dat doen om verder te gaan? Als iemand mij een tip kan geven, kan ik verder.
Merci op voorhand.
WW
 
Hoi,

Goed gevonden van Ivan....maar je hebt die folder niet?
Staat deze misschien verborgen bij jou?
Kijk hiervoor in extra>mapopties>weergave...en dan het vinkje weghalen bij beveiligde besturingssysteembestanden verbergen en het vinkje zetten bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.
Is dit allemaal niet het geval dan kan je misschien een kopie van die map halen vanaf een andere W7 PC en op die PC van jou zetten.
En daarna de tip van Ivan uitvoeren zodat je begint met een lege task!

Suc6
 
Beste Tuts & Co,
Omdat ik toch wat ongerust ben om in het register te rammelen, ingrijpende veranderingen te doen of ongekende dingen te installeren, heb ik gezocht (en gevonden?) of er geen simpelere oplossingen te vinden waren. Tijdens het Googelen tot in het holst van de nacht heb ik op onderstaande link blijkbaar een oplossing gevonden! Hier werd voorgesteld om in IE8 > Internet opties > inhoud > Vinkje weg bij »Feeds and webslices automatisch controleren. Ik heb dit geprobeerd èn de irritante foutmelding bij het openen van de Taakplanner is er niet meer! Zó simpel kan dat toch niet zijn? Of heb ik een nieuw probleem gecreëerd?
Turning Off msfeedssync.exe - Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads
Groeten en bedankt voor de suggesties die mij uiteindelijk toch via, via, naar een oplossing hebben geleid.
WW
 
O.K.,
Tot nu toe niet meer. Goed dat je even wacht vooraleer "opgelost" in te voeren. Hopelijk blijft het zo. Dat was toch een ongelooflijk snelle oplossing. 't Was wel in het holst van de nacht. Maar toch opgelucht.
GrT.,
WW
 
T. en Cº,
Vandaag mijn pc'tje intensief gebruikt. Geen vastlopers, snel wisselen van programma's en geen foutmelding meer bij het test-openen van de Taakplanner. Één vinkje weghalen was genoeg. Verbazend. Uw raad van bericht #11, Google heeft geholpen.
Grtn,
WW
 
Dan ga ik slotje op doen, als er nog iets veranderd is doe je maar pm kan ik het weer open.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan