Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb bij sommige programma´s (bijv. Skype) ingesteld dat ze op zouden starten als Windows opstart. Dat gebeurt dus niet (er zullen best programma´s zijn die wel opstarten maar een -nog onbekend aantal dus niet). What to do?.....

-m-

Bijvoorbaat dank!

Cees
 
Maar het antwoord van qtex begrijp ik niet, maar ik ga er rustig vanuit dat dat aan mij ligt. Wat is de TS ? Is er een goed alternatief voor ASC?

De situatie is trouwens net als aan het begin (ondanks de deinstallatie van ADC)
 
De situatie is trouwens net als aan het begin (ondanks de deinstallatie van ADC)

je beweerd nu dat je AD.S.C. heb verwijderd maar heb jij dan eerst de bewerkingen ongedaan gemaakt die door AD.S.C. werden uitgevoerd ....nee dus.
zelf heb ik Skype niet in gebruik ..maar veronderstel dat je deze ook opnieuw kunt installeren , denk dat dit een optie is om te overwegen .
anderzijds indien dus het vinkje aanstaat bij Skype zelf moet je eens nagaan via msconfig of deze daar ook vermeld word bij opstarten ..
 
ben je zeker dat je Skype instelling goed staat ?moet zo als in afbeelding.staat het niet aangevinkt.aanvinken en opslaan klikken skype.jpg
 
Heb alles gedaan wat jullie me hebben verteld. Instellingen Skype gecontroleerd, ASC (op eigen initiatief) weggehaald (is daar een nog beter alternatief voor?), gecontroleerd via MSCONFIG (volgens tabblad Services is Skype C2C Service actief en Skype updater Gestopt), in het tabblad Opstarten staat Skype als Item voor opstart gedefinieerd. Volgens mij was het dit wel tot nu toe. Misschien moet ik er dan wel aan wennen om Skype voor de eerste keer in een sessie handmatig op te starten, maar het gaat me natuurlijk ook wel een beetje om het principe dat je het dus moeilijk anders geregeld krijgt. Jullie hebben heel erg je best gedaan (ik trouwens op mijn manier ook), waarvoor mijn oprechte waardering en dank, maar is er nog iets wat ik kan doen behalve Skype opnieuw installeren?
 
als er niemand oplossing vind zal ik morgen eens proberen om Skype niet te laten opstarten met Glary en zien wat het nadien geeft.en voor iemand zegt waarom Skype laten opstarten.doe dit omdat Skype en Msn zelfde is!maar wel 2 verschillende logins Skype en Hotmail.login je in met Skype zie je hotmail vrienden niet
 
als er niemand oplossing vind zal ik morgen eens proberen om Skype niet te laten opstarten met Glary en zien wat het nadien geeft.en voor iemand zegt waarom Skype laten opstarten.doe dit omdat Skype en Msn zelfde is!maar wel 2 verschillende logins Skype en Hotmail.login je in met Skype zie je hotmail vrienden niet

Ik ga toch ff-tjes kijken of ik Skype opnieuw kan installeren en wat voor effect dat heeft. Als dat helpt laat ik het weten. Morgen ben ik er niet dus mijn evt reactie komt pas ´s avonds. Fijn dat je dat wilt proberen!
 
Hotmail bestaat niet meer dacht ik dit is toch vervangen door Skype ....en je kan Skype gebruiken met je Microsoft Account
klopt Qtex Hot is vervangen door Skype maar je kan kiezen inloggen met je Skype account als je die hebt!of je Hotlmail Outlook.maar log je in met je Skype account zie je geen contacten van Hot andersom wel als je alleman aanvinkt!gebruik al jaren skype.veel vrienden hadden MSN en als te samen ging met Skype heb ik heel moeten uitleggen hoe alles werkte!veel logde in met nickname die werkt niet!alleen met je Hot adres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan